Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Datoer i vareleverandørfaktura ved import fra Fakturafil

0

Hej

Hvornår får I fixet at man ved import af vareleverandørfaktura fra FakturaFil kan få lov til at få fakturadatoen med over i e-conomic så man ikke skal rette den selv hver gang?

Det der mangler er:

Korrekt fakturadato

Betalingsdato

Fakturanr. i beskedfeltet (ved betalinger).

Det fungerer jo fint ved alm. kreditorfakturaer, så det vil være dejligt at I snart får dette lavet også, så vi undgår en masse manuelt arbejde som Fakturafil allerede har aflæst.

Heep - sæt igang

 

vh. Nina

i Forslag » Andet af (710 points)

1 Svar

Hej Nina og tak for dit input, 

I forhold til at få dette, så skal vi kigge på vores API. Det er nemlig gennem API'et at dette blive sendt ind til e-conomic. 

Jeg har snakket med de folk, som sidder med API. For at gøre en lang forklaring kort, så er disse felter ikke på plakaten i øjeblikket. Vi er ved at skifte fra det, som hedder SOAP til REST. I den forbindelse, så er der en meget stor arbejdsbyrde på vores folk i det team og det betyder at forbedringen har lange udsigter. Du kan, hvis du vil, følge lidt med i deres roadmap her.

Jeg holder også øje med deres planer og når jeg se, at de får plads i planerne til at udbedre opgaver som disse, så sidder jeg klar med inputs til dem. Jeg har derfor dette sammen med andre felter, som andre kunder har ønsket. For nu skal du dog ikke forvente en forbedring i den nærmeste fremtid.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper og co.?

Hvordan går det med dette - jeg mangler stadig datoer. Håber I får det lavet snart.

vh. Nina
Hej Nina,

Som det er lige nu, så er der stadig lange udsigter til denne mulighed. Vores API team har det som et punkt de skal kigge på, men lige nu er det ikke noget du skal regne med i den nærmeste fremtid. Jeg snakkede med vores mand i API teamet. Hans melding var, at det kunne være i 2020, men han ikke var sikker. Det er dog ikke noget vi regner med at med at kigge på i år.