Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Godkendelse af posteringer i kassekladder

0
Idag er det kun revisorer og administratorer som har knappen til godkendelse af posteringer i en kassekladde, hvis virksomheden selv vil stå for bogføringen har de ikke mulighed for at anvende denne funktion.

Hvis virksomhedens regnskabschef f.eks. gerne vil godkende alle posteringer inden de kan bogføres mangler han den knap/funktion, som sikre at posteringerne ikke kan bogføres før de er godkendt.
i Forslag » Andet af (180 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag.

Der er to ting jeg vil starte med. Hvor mange aftaler har i hos os? Hvis i har tre eller flere, så er i berettiget til et koncernmodul, hvor dette er muligt.

Ud over det, så vil jeg gøre jer opmærksomme på, at I kan dele jeres adgang til systemet op per bruger. Dem der ikke må bogføre kan altså fratages muligheden for at se kassekladden. På den måde vil i helt undgå, at nogle som ikke skal bogføre kommer til det.

Hvordan vil de to muligheder hjælpe jer? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Tak for info - Vi kan oprette det manglende selskab så vi kan få koncernmodul og derved løse problemet (Det glemte dine kollegaer at oplyse som en mulighed - De sagde at det kun var muligt med administratormodulet og for at få det skulle man have et selskab med den rigtige branchekode)

Ovenstående ændre dog ikke på at i bør overveje om ikke det ville være en god ide at tilføje funktionen i den almindelige licens og som en rettighed man kan tilføje hver enkelt bruger.
Forslag af (180 points)
Hej igen,

Jeg selvfølgelig ked af, hvis du ikke har fået alle muligheder præsenteret.

Du må sige til, hvis du ikke har fået styr på det hele med koncern aftalen.

Selvom jeg godt kan se, at enkelte virksomheder og brugere kunne få gavn af en godkend-knap, så vil vi i denne omgang ikke gå efter at finde en løsning. Jeg håber derfor det andet vil virke for jer.

Rigtig god dag :)