Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Avance graf på forsiden

+1
Når man opretter en salgsfaktura eller en manuel kunde faktura, så kan man se avancen, men når den først er bogført, så er det løb kørt, så skal man selv regne det ud.

 

det ville være super fedt, hvis man kunne få en graf eller noget andet enten på forsiden, sammen med Ubetalte salgsfaktura, eller på Salgs siden, som viser, hvor god man er til at tjene penge.

Alle data er der, den samlede kost og salgspris pr. faktura og pr. kunde.

så man kunne sagtens lave en graf som viser f.eks. samlede fortjeneste år til dato eller indeværende mod sidste måned.

Hvis man vil gøre det endnu mere præcist kan man jo tage alle variable og faste omkostninger fra kontoplanen og sammenholde med salgsbeløb og få det samlede overblik. man kunne også lave en top 10 over hvilke kunder man tjener penge på og hvilke man ikke tjener penge på, så man kan se hvor man skal lægge sin energi eller hvor der er potentiale til at gøre det bedre.
i Forslag » Andet af (150 points)
opdateret af 🔒
Hej Jonas

Jeg har med stor interesse læst dit indlæg og jeg giver dig helt ret i, at rapportfunktionen i e-conomic ikke er helt optimal.

Jeg kan fortælle, at vi øjeblikket er ved at kigge og overveje et helt nyt rapporteringsmodul til e-conomic, hvor vil have mange flere muligheder for at generere de rapporter/grafer man ønsker. Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke helt fortælle hvornår det træder i kraft, men indtil da, kan du evt. tage fat i en af vores samarbejdspartnere, f.eks. dem som hedder Report123

Jeg lader lige dit indlæg stå i 14 dage, så vi kan se på kommentarer fra vores andre kunder til dit indlæg

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.