Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




iZettle

0
Når nu at både Dinero og Visma har en integration med iZettle (således at produkter synces, daglig omsætning hentes etc.) kunne man så ikke med rette forvente at e-conomic fik taget sig sammen og lavet dette...? det er alle 3 selskaber i samme koncern, og det kan vel for filan ikke være så svært??? medmindre at e-conomic bevidst gerne vil have at kunderne skal forlade dem til fordel for fx Visma eller Dinero?

Morten
i Forslag » Andet af (360 points)

1 Svar

Hej Morten,

I forhold til iZettle, så er det lidt specielt i forhold til den måde vi normalt behandler apps og integrationer til e-conomic.

Vi har fra vores side stillet et fuldt åbent API til rådighed, hvilket betyder, at alle kan bygge op mod vores system og lave en integration. Det er den måde vi har valgt at lave vores samarbejde med alle partnere, hvilket iZettle kunne være, hvis de gjorde det på denne måde.

iZettle har dog lidt samme tilgang til tingene. Deres API er dog ikke helt lige så åbent som vores, hvis jeg har forstået det rigtigt. Det betyder, at hverken vi eller iZettle som udgangspunkt laver de her integrationer. I mange tilfælde ville der være en 3. part, som bygger dette og gør det muligt at bruge systemerne sammen. Det er der dog ingen 3. part, der har valgt at gøre og derfor har vi ingen integration. Hvis en 3. part beslutter sig for dette en dag, så vil det muligt at få en integration til den tid.

Derfor vil jeg ikke afvise, at dette bliver en mulighed i fremtiden, men som tingene er lige nu, så vil er der ikke en integration grundet hele den tankegang vi har til vores partnere og integrationer.

Selvom Dinero, os og Visma hører til i samme koncern, så er det individuelt, hvordan sager som disse håndtere og her kunne det tyde på, at Dinero og Visma enten har en 3. part, eller fundet en anden måde at gøre det på.

Jeg vil derfor afvise, at der kommer en integration for nu, men samtidigt sige, at det ikke er et permanent nej. Det kan være der kommer muligheder i fremtiden. Det er der dog ingen garanti for :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)