Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fakturalinjer på abonnementskørsel bliver ikke sorteret efter nr.

0
Vi har oprettet en masse abonnementer og lavet en god struktur og sorteret dem efter nr.

Når vi så laver en abonnementskørsel og tjekker fakturaerne igennem, så er faktura linjerne ikke sorteret efter varenr./nr., men ligger "random".

På en kundes faktura har den eksempelvis sorteret varenr./nr. således:
200
201
100
101
202
800

Ved at den ikke sortere efter varenr./nr., giver det en rodet og ustruktureret faktura.

Jeg har d.d. talt med Jasmina Sadagic inde fra jer og hun giver mig ret i ovenstående. Hun har også fået ovenstående ønske, bekræftet af flere inde fra jer og der er stor enighed om at det burde være anerledes.

Vi håber og ser meget frem til en forbedring og løsning på udfordringen :)
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg kan godt forstå, hvad du mener her. 

I forhold til sorteringen, så er den ikke random. Den er sorteret efter, hvordan de er oprettet på abonnementet. Det er måske ikke så vigtigt. Jeg vil blot lige nævne det :) 

Til en start, så vil jeg gøre dig opmærksom på, at du kan skjule varenummeret fra din faktura. Det vil altså sige, at de ikke vil fremgå for din kunde. Hvis kunden har brug for varenummeret, så kan du selvfølgelig ikke gøre det, men hvis det kun er spørgsmål om syn på fakturaen, så kan det fjernes og sortering er derfor ligemeget.

Du kan se, hvordan du arbejder med kolonner her. 

Jeg må være ærlig at sige, at det ikke er noget jeg har hørt andre brugere foreslå før og derfor tog jeg lige en snak med Jasmina for at få et overblik over, hvor mange, der efterspørger dette. 

Det lyder som i har misforstået hinanden. Jasmina har ikke hørt det fra andre. Det hun mente var, at du kunne få opbakning fra andre herinde. Det er meget vigtigt i forhold til vores arbejde, at forslaget giver mening for flest mulige. Argumentet omkring at mange brugere efterspørger dette i denne sag ikke til stede og derfor vil jeg i første omgang afvise, at vi arbejder videre med dette. 

Hvis du har spørgsmål til noget at det, så skyder du bare løs. Jeg vil gøre mit bedste for at besvare det :) 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)