Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Oplysninger til SKAT

0
Hej e-conomic,

jeg har en problemstilling hvor jeg skal sende bilag på nogle bestemte konti til SKAT. De vil gerne have samtlige bilag. Jeg har snakket med support og der er desværre ikke noget at gøre andet en at tage hver enkelt bilag på de konti SKAT har bedt om og printe ud enkeltvis.

Kan det lade sig gøre at man fremadrettet kan søge på en konto, fx. 1320 Varekøb, og så kunne downloade alle de bilag som vedrøre den konto ? Jeg har søgt på bilagsnumre, men når jeg gør det, så får jeg bilag fra andre konti med og så skal jeg alligevel sortere enkeltvis. Det var for at spare tid.

Kontakt mig gerne hvis i har yderligere spørgsmål. Synes min problemstilling er lidt svær at forklare på skrift, så håber ovenstående giver mening.

I er velkommen til at kontakte mig på mail (stine@kvistjensen.dk) eller telefon 42 14 81 19

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Stine Bay Petersen
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Stine og tak for dit forslag :)

Jeg kan sagtens se det er sort arbejde at skulle trække alle bilag ud på en bestemt konto. Jeg må være ærlig at sige, at det ikke er noget vi har tænkt os at arbejde videre med, da det er et forslag jeg ikke har hørt før.

Jeg vil dog gøre dig opmærksom på, at du kan gå ind under rapporter -> posteringer.

Herinde kan du søge alle posteringer frem på en bestemt konto. Nu har du listen med posteringer og du kan åbne alle bilagene på denne måde. Det er måske lige hurtigere end at søge hver enkelt frem.

Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men det kunne være en mulighed :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)