Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Multi-selection knap

0
Forslag: 1) Udskift X på chatten med - , da X normalt mener “luk”.  2) Geninstaller den feature, der tidligere eksisterede, som gjorde det muligt at multimarkere poster i timeregistrering og slette de markerede på een gang. Det et stort tilbageskridt, at den er fjernet. 3) Savnes: Feature i timeregistrering, der muliggør multiregistrering af f.eks. ferie, således at man ikke skal ind og registrere timer på hver dag i f.eks. 3 uger 4) Minimér “overview” øverst i “timeregistrering”, så flere linjer bliver synlige nederst i feltet. I øjeblikket er kun 1 synlig, afhængigt af tekststørrelse på skærmen, selvfølgelig, men under alle omstændigheder for få linjer.
i Forslag » Andet af (160 points)

2 Svar

Hej Berit og tak for dine forslag,

Forslag 1.

I forhold til X og -, så har vi valgt at gøre det på denne måde fordi en samtale med os på chatten aldrig rigtig slutter, hvis du senere hen har brug for at genoptage samme sag med os. Førhen var det sådan, at du skulle væk fra e-conomic og chatte med os. Når du så skulle løse dit problem skulle du så tilbage i e-conomic. Nu holder vi chatten derinde. Jeg vil sammenligne det med facebook chat, som også har et kryds. Man kan dog altid åbne den igen.

Den umiddelbare reaktion fra de fleste brugere er, at de foretrække dette. Derfor vil vi for nu fastholde den tankegang.

Forslag 2.

Jeg vil ikke lægge mig fast på om det har været en mulighed en gang. Jeg kan dog ikke huske, at det har været en mulighed. Hvis det har været det, så er det i hvert en fald en gammel feature. Det er dog fair at betragte som et ønske til en ny feature.

Forslag 3.

Jeg kan godt se meningen med dette. Rigtig fint forslag.

Forslag 4.

Igen kan jeg godt se, at det kunne give mening at kunne skjule det. Jeg vil dog også sige, at det er en meget lille gruppe af brugere, som vil få gavn af dette, så jeg vil i første omgang afvise dette, medmindre vi oplever, at flere brugere ønsker dette.

Alt i alt vil jeg sætte forslaget til overvejes for nu. Jeg giver lige forslaget lidt længere tid for at se om andre brugere er enige med dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Berit,

Dit forslag har nu ligget herinde i lidt tid. 
Når vi kigger på, hvilke forslag vi gerne vil implementere, så retter vi høj grad vores opmærksomhed mod, hvor mange andre brugere, der bakker op omkring dit forslag. Her er opmærksomheden for dit forslag her ikke lige så stor som andre forslag. Du kan se, hvilke jeg omtaler under 'overvejes'. Fordi de har fået mere opbakning, så vil vi starte der og dermed afvise dit forslag for nu.

Du skal dog have tak for at dele dine tanker med os. Du er meget velkommen til at hoppe ind under 'overvejes' og stemme på dit forslag du er enig i. På den måde kan du få indflydelse på, hvad vi kommer til at kigge på.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)