Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Valuta ændrer sig ved "gem og fortsæt"

0
Hej

Vi har rigtig mange udenlandske bilag der dagligt strømmer ind i kassekladden til behandling. Er det muligt at når jeg trykker "gem og fortsæt" at den fortsætter bilagsnummeret i samme valuta som jeg allerede har indtastet, i stedet for at den retter til DKK, hvorefter jeg skal rette igen?

I dag trykker vi "gem" og går ud på linjen og kopierer den tidligere. Det har vist sig at være den bedste løsning, da kursen ind i mellem har ændret sig i mellemtiden og at man derfor både skal rette valuta og kurs, som man selvfølgelig heller ikke husker decimalerne på. Det virker dog også som den længste vej rundt, for en lille simpel ting.

Susanne
i Forslag » Andet af (200 points)

2 Svar

Hej Susanne,

Jeg kan sagtens se din udfordring. Jeg vil lige sende den til vores teknik, så vi kan undersøge det nærmere. Det giver selvfølgelig mening, at der arbejdes videre i samme valuta :)

Indtil videre sætter jeg lige forslaget til overvejes.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Susanne,

Jeg har fået vendt dette med vores udviklere. Hvis man skal være lidt firkantet i forhold til om det er en fejl, så er det faktisk ikke en fejl. Det giver dog ikke rigtig mening, at det virker på denne måde. Jeg har derfor oprettet det til vores udviklere. Jeg vil dog allerede nu forventningsafstemme og sige, at det ikke vil have den højeste prioritet, så en løsning er ikke lige rundt og hjørnet.

Jeg skal nok opdatere dig her, hvis vi kommer en løsningen nærmere :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)