Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bruger-ID med i eksport af posteringer

0
Hej E-conomic

Det ville være yderst informativt, hvis der kommer en ekstra kolonne i posteringsudtrækket med bruger-ID for hver postering.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Peder og tak for dit forslag.

For at være helt sikker, så vil jeg lige høre om det er brugerID på den person har bogført posteringerne og hvilket udtræk du laver? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Korrekt. Det er BrugerID på den person, der har logget sig ind og bogført posteringerne. Der kan jo være flere, der bogfører i samme bogholderi, så det ville være informativt, hvis det fremgår hvem, der har bogført hvad.

Det udtræk jeg omtaler er hentet fra "alle indstillinger", "Virksomhed" i menu i venstre side og herunder "eksporter data", definer periode og vælg "posteringer.csv". I dette udtræk ville det være super også at få en kolonne med BrugerID. Bemærk i øvrigt, at det her også er muligt at hente "bruger.csv", der viser oversigt over BrugerID'er.

Så en kombi af disse informationer, er det jeg efterspørger.
Hej igen og mange tak for at følge op.

Jeg vil lade dit forslag ligge i et par uger før jeg tager stilling, da vi meget gerne vil have flere brugeres syn på sagen. Når vi kigger på nye forslag er et vigtigt for os, at vi gavner flest mulige kunder.

Jeg vil gøre dig opmærksom på, at du allerede nu godt kan se, hvem der har bogført en bestemt kladde. Hvis du hoppe ind under alle indstillinger -> log -> søger i handling efter "kladde bogført", så vil du kunne se, hvem der har bogført hvad.

Du vil her få et kladdenummer. Det siger dig måske ikke så meget, men under regnskab -> posteringer (find bilag), vil du kunne posteringer frem og få vist hvilket kladdenummer de tilhører. Husk flueben i "vis kassekladdenr."

Jeg er helt med på det ikke er det du ønsker dig og jeg vil også lade dit oprindelig forslag stå åbent. Dette er dog noget du kan her og nu :)
Hej Peder :)

Dit forslag har nu ligget lidt herinde, så jeg kunne se om andre brugere også ønsker dette. Efterspørgslen på lige præcis dette er ret lille. Taget i betragtning af, at du allerede nu kan se det med en anden arbejdsgang og at efterspørgslen er ret lille, så vil jeg afvise at vi arbejder i den retning.

Hvis du er i tvivl om min forklaring i forhold til at kunne se det i loggen, så må du sige til :)