Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




modkonto i lister

0
Kan der ikke vises modkonto i lister under "kontokort" og "posteringer" Det er irriterende når man leder efter noget så kan man ikke umidelbart se modkonto. Men må klikke på ikon "type" for at se modkonto

Mvhj

Steen
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Steen og tak for dit forslag :)

Du nævner her to rapporter. Jeg vil svare på forslaget i forhold til hver af rapporterne, da visningen ikke er ens.

Lad os starte med rapporten til posteringer. Denne rapport viser hver postering for sig og derfor vil både konto og modkonto blive vist. Hvis du sortere på bilagsnummer, så vil du kunne se alle de posteringer som udgør bilaget, hvilket er konto og modkonto. I mange tilfælde vil der være mere end to posteringer, da et bilag sagtens kan indeholde flere. Her er moms et godt eksempel på, at et bilag indeholder fx tre posteringer. Derfor vil jeg sige, at du allerede kan se dette, hvis du laver sortering på bilagsnummer eller dato.

Den anden er kontokortet. Her har du helt ret i, at du skal trykke for at se modkontoen.

I de tilfælde, hvor der kun er to posteringer på et bilag, så kan det sagtens give mening at vise modkontoen. Udfordringen her er som tidligere nævnt, at et bilag kan indeholde flere posteringer og derfor flere konti og modkonti. Visningen af dette vil ikke blive pæn og overskuelig, da man kan kunne ud for at skulle vise mange konti på en linje. Jeg vil derfor afvise, at der vil kunne vises modkonto i rapporten for kontokort.

Hvis jeg har misforstået, hvor du kigger henne i programmet, eller du er i tvivl om noget af det jeg har skrevet, så må du endelig sige til, så skal jeg nok forsøge at svare bedst muligt :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)