Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox

+1
Hej

Jeg har følgende ønskelige forbedringer til brug af smart inbox:

Valg af kassekladde skal gå efter hvilken kassekladde der figurere først istedet for først oprettet.

Mulighed at oprette nye leverandører direkte i smart inbox, samtidigt med at man kan se bilag, samt mulighed for at kigge på leverandørens konto.

God arbejdslyst:-)
i Forslag » Andet af (180 points)

Hej Karin,

Jeg ved ikke om du har opdaget det, men det er nu muligt at vælge default, hvilken kassekladde, der skal bruges. 
Det er en af de opdateringer vi har lavet løbende for at forbedre Smart Inbox. 

Vi arbejder lige nu på en større opdatering. Vi er så langt med opdateringen, at jeg vil tilbyde dig, at du kan komme en testversion af det før tid. På den måde kan du være med til at påvirke om opdateringen giver mening for dig. Opdateringen indeholder flere forbedringer som vi har arbejdet på ud fra den feedback vi har fået. 

Vi vil meget gerne samle noget feedback ind før vi ruller det ud til alle. 
Ville du være interesseret i at komme med på testen? 
Du skal være klar over, at jeg har en forventning om, at du vil være med til at bidrage med feedback, hvis skal med på testversionen. 

Det er selvfølgelig helt valgfrit om i gerne vil være med på testen og hvis du ikke ønsker at være med til at levere feedback, så er det helt fair. Omvendt får du en rigtig god mulighed for at påvirke udviklingen på forkant.

Hvis du er interesseret, så må du meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz. 

I skal du første omgang blot skrive, at du er interesseret i at være og hvilke(n) aftale(r) du gerne vil have testen på. Der vil efterfølgende komme mere information omkring, hvordan det kommer til at fungere. ¨

Jeg ser frem til at høre fra jer, hvis du er interesseret. 

Hilsen Jesper Mieritz smiley

2 Svar

Hej Karin og mange tak for dit forslag :)

Jeg forstår godt, hvad du siger her.

I forhold til Smart Inbox, så har vi en liste med forbedringer, som vi gerne vil kigge på. Du skal vide begge disse punkter er på listen, men de er ikke dem, der ligger først for. Det er dog meget vigtigt du giver mening til kende, da vi prøver at vurdere, hvilke der skal laves først ud fra efterspørgsel. Jeg vil notere, at du bakker op om disse to, men du skal ikke forvente, at det ligger lige rundt om hjørnet.

Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Karin :) 

Den første del af det du beskriver er nu løst. Kassekladden i Smart inbox vil figurere efter, hvilken rækkefølge man har på sine kladder under regnskab. Jeg håber det kan hjælpe dig.

Rigtig god dag!


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
men så mangler Smart Inbox lige at den per automatik sætter den korrekte kassekladde iht ovenstående på som standard på hvilken kassekladde man bruger.

Set med baggrund i at smart inbox mest bruges til kreditorfakturaer, ville det jo være det mest logiske at det er kreditorkassekladden som var standard for hvilken kassekladde der blev foreslået.

Jeg er overbevist om at i har en statistik der siger hvilken kassekladde der er den mest brugte når man overfører fra Smart inbox til kassekladderne, hvilket underbygger min forespørgsel
Hej Jimmy,

Uden at kende til de korrekte tal, så vil jeg også gætte på, at leverandørfaktura er den mest anvendte posteringstype.

Du ved det nok allerede, men du kan sætte denne øverst, så vil den optræde øverst. Alternativt have kladder, hvor det ikke er muligt at lave leverandørfaktura over, hvis det giver mening for dig, så bliver de sprunget over.

Vi har nu lavet flere forbedringer på Smart inbox, heriblandt valuta, forfald, momskode og betalingstype, men der skal nok komme flere. Hen over Q4 2018 og Q1 2019 vil igen kigge på en forbedring. Det er dog et stort projekt, så tiden er lidt løst sat, men vi kommer til at vende tilbage til det.

Hej Jimmy,

Jeg ved ikke om du har opdaget det, men det er nu muligt at vælge default, hvilken kassekladde, der skal bruges. 
Det er en af de opdateringer vi har lavet løbende for at forbedre Smart Inbox. 

Vi arbejder lige nu på en større opdatering. Vi er så langt med opdateringen, at jeg vil tilbyde dig, at du kan komme en testversion af det før tid. På den måde kan du være med til at påvirke om opdateringen giver mening for dig. Opdateringen indeholder flere forbedringer som vi har arbejdet på ud fra den feedback vi har fået. 

Vi vil meget gerne samle noget feedback ind før vi ruller det ud til alle. 
Ville du være interesseret i at komme med på testen? 
Du skal være klar over, at jeg har en forventning om, at du vil være med til at bidrage med feedback, hvis skal med på testversionen. 

Det er selvfølgelig helt valgfrit om i gerne vil være med på testen og hvis du ikke ønsker at være med til at levere feedback, så er det helt fair. Omvendt får du en rigtig god mulighed for at påvirke udviklingen på forkant.

Hvis du er interesseret, så må du meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz. 

I skal du første omgang blot skrive, at du er interesseret i at være og hvilke(n) aftale(r) du gerne vil have testen på. Der vil efterfølgende komme mere information omkring, hvordan det kommer til at fungere. ¨

Jeg ser frem til at høre fra jer, hvis du er interesseret. 

Hilsen Jesper Mieritz smiley