Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fakturering til kunder med aktuel saldo

0
Jeg savner muligheden for at kunne få aktuel saldo på en kunde til at fremgå på hans næste faktura.

Hvis han nu har et tilgodehavende vil jeg gerne have at det bliver fratrukket på hans næste faktura. Funktionen skal laves enten som en generel indstilling i programmet eller som en mulighed på den enkelte kunde.

Der må være andre end mig, der savner denne funktion.

Mange hilsner

Marlene
i Forslag » Andet af (180 points)
opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Marlene og mange tak for dit forslag :)

Jeg vil som udgangspunkt altid lige lade et forslag ligge lidt inden jeg tager stilling, hvad vi vil gøre med det herinde fra. Det gør jeg for at have en bedre ide om, hvad andre brugere ønsker og tænker om et forslag. Det samme vil jeg gøre her.

I mellemtiden vil jeg dog lige høre foreslå en løsning, som findes i dag.

Det du kan gøre er at lave dine faktura som du plejer, men denne gang også sende et kontoudtog med. Så vil din kunde kunne se, at de i virkeligheden skylder et mindre beløb end det, der står fakturaen og det vil også give et fint overblik, da din kunde nederst på kontoudtoget kan se det skyldige beløb, som der skal betales.

Jeg vil stadig lade dit forslag stå åbent, men denne løsning er allerede til stede i dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Marlene :)

Dit forslag har nu ligget lidt. Jeg kan ikke se, at der er andre som har bakket omkring dette. Det skal dog siges, at andre kunder har samme udfordring i forhold til faktura, som er delvist eller helt betalt på forhånd.

Jeg vil i første omgang afvise, at vi vil arbejde med dette nu og her, men jeg kan godt se ideen i det og derfor vil jeg ikke afvise det på den lange bane. Jeg vil gemme ideen til fremtiden og kigge på den igen på et senere tidspunkt. Jeg kan ikke sige noget om en tidshorisont på dette og derfor vil jeg også sætte det med en status som implementeres ikke. Hvis der sker noget nyt i sagen skal jeg nok holde dig opdateret.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Tak for svar Jesper smiley

Jeg ved ikke hvem brugeren "Jesma" er. Men vedkommende kommenterer mit indlæg med nogle meget mærkelige kommentarer.

Mange hilsner

Marlene

Hej Marlene og tak for gøre mig opmærksom på det. Jeg får blokeret for det :)