Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Varer skal styre momskoden og ikke kreditor på lager modulet

0
Hej,

Det ville være rigtig fedt hvis det kunne laves således at når man ligger en vare på lageret, så er det varen der styrer momskoden og ikke kreditoren.

Så slipper man for at skulle registrere en fakturaen af to omgange hvis man har købt varer med omvendt moms og normal moms.

Med venlig hilsen

Vibeke
i Forslag » Lagerstyring af (120 points)

2 Svar

Hej Vibeke og tak for dit forslag :)

Jeg kan godt se problemet i, at der kan være forskellig moms på en faktura.

Som du har opdaget styrer vi momsen på lagervarer via leverandøren, hvilket vil betyde, at dit forslag vil være en stor omvæltning i forhold til, hvordan det gøres i dag. Fordi det er en så anderledes løsning, vil det påvirke alle brugere vi har på lageret. Det er helt sikkert noget vi skal have med i overvejelserne, hvis vi skal ændre det.

Fordi det er noget, der vil påvirke så mange, vil jeg lade dit indlæg stå åbent i et uger inden jeg giver dig et svar på, hvad vi vil gøre. I mellem tiden vil andre brugere have mulighed for at byde og komme med deres syn på denne løsning. Den feedback vil have betydning for, hvad vi vil gøre i denne situation.

Jeg vender tilbage med et mere præcist svar om et par uger.

Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Vibeke :)

Jeg har nu lader forslaget stå åbent for at se, hvor mange andre brugere, der også har brug for dette.

Vores forum viser selvfølgelig ikke forespørgslen 1:1, men eftersom der ikke har været andre brugere herinde vil jeg i første omgang afvise at kigge på dette.

Jeg kan dog sagtens se din udfordring. Derfor vil jeg ikke afvise dette for evigt. Det bliver bare ikke lige nu vi kigger på dette.

Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)