Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Skal jeg vælge E-Conomic

0

Hej 
 

Jeg har 2 webshop Like2Move.dk og TheDuck.dk. Jeg Sælger de samme vare på begge shops og har derfor fælles lager hvor den ene shop er den jeg taster lageret ind i, og den anden blot får oplysningerne om lager antal fra den første. Jeg kunne godt tænke mig at regnskabsprogram hvor jeg kan styre alt lager, se hvilke varer der sælger i hvilke perioder på året, Se salg fra de enkelte leverandører. 

Er der andre fordele i forhold til Billy som jeg bruger i dag. Jeg kan jo se at prisen er højre, især når man kommer over 5000 posteringer pr år.

Mvh Ivan Nielsen 

i Spørgsmål » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Ivan :)

Jeg beklager jeg først vender tilbage nu. Jeg skulle lige undersøge sagen med to webshops i en aftale.

Principielt set er der ingen problemer i, at du kører to webshops i en aftale. Du skal dog være opmærksom på, at man i e-conomic ikke kan foretage kald oven i hinanden tidsmæssigt.

Det burde være yderst sjældent, men hvis de to systemer kører med en synkronisering fx hver time, så skal man søge at køre dette forskudt. Det gør, at du kan integrerer dine webshops i e-conomic og derved få dine ordre direkte ind e-conomic uden at skulle taste dem manuelt. Hvis det ikke giver mening må du endelig sige til.

I forhold til lageret, så kan du sagtens have et fælles lager i e-conomic med vores lagermodul. Du skriver du gerne vil kunne se hvilke varer du sælger i hvilke perioder. Vi har en omsætningsstatistik, hvor du kan trække salg af varer i bestemte perioder. På den måde kan du se, hvornår du sælger hvad. Hvis du vil kunne se de enkelte webshops salg i perioderne, så skal du dele disse op ud fra opsætningen i e-conomic. Jeg ved ikke, hvor meget du har kigget på e-conomic, men du kan blandt andet gøre dette på kundegruppen eller ligende. Hvis det ikke er relevant, så kan du bare køre det hele i en gruppe.

I forhold til leverandører, så har vi en ligende statistik med vores lagermodul, hvor du kan se, hvilke varer du har købt i hvilke perioder og fra hvilke leverandører de er købt.

Jeg vil derfor ud fra de ting du nævner her sige, at du kan sagtens få løst din udfordring.

Jeg vil høre, hvilke krav du har til et lagermodul? Vores lagermodul er som udgangspunkt lavet til handelsvirksomheder. Hvis du fx har produktion, så er der nogle ting man skal være opmærksomme på. Sig endelige til, hvis du bevæger dig over i den kategori.

Spørg endelig ind, hvis der skulle være andet, ellers ser jeg bare frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)