Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ordre, delfakturering med antal stk.

0

Hej!

Jeres funktion med delfakturering af en ordre er super fin - Jeg har dog et par kunder der godt kunne ønske sig at delfaktureringen omfattede antal styk af ordren og ikke kun et acontobeløb.

Et eksempel:

Der lander en ordre på 100 stk af en vare. Der kan leveres 50 stk et par dage efter og de sidste 50 afventer endnu et par dage.

Hvis man kunne overføre 50 stk til fakturering ved første levering og så have de resterende 50 stk. liggende under ordre fanen, ville de være helt kanon. På denne måde kan de se under ordre, hvor meget de har til rest at skulle levere.

Er det noget i tænker kunne være interessant at implementere?

Med venlig hilsen
Øernes Revision
Registreret revisionsaktieselskab


Tilde Tommerup

Revisor HD(R)

i Forslag » Andet af (340 points)

2 Svar

Hej Tilde og tak for dit forslag :) 

Til at starte med vil jeg sige, at jeg normalt lader foreslag ligge i ca to uger inden jeg kommer med en svar på, hvordan vi arbejder videre med det. Det er for at give andre brugere mulighed for at byde ind, så vi højere grad kan få et indblik i, hvor efterspurgt en ændring eller ny funktion er. 

I forhold til denne funktionalitet, så vil jeg dog lige gøre dig opmærksom på, at dette er muligt, hvis i har tilknyttet lager. Det kan få en betydning, hvorvidt vi arbejder videre med det, da funktionalitet allerede findes med dette modul. Hvis du gerne vil høre mere om lager, så kan du hoppe herind og læse eller ringe til os på 88 20 48 40.

Du er selvfølgelig også velkommen til at spørge ind her, hvis du finder det nemmere :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Tilde :)

Jeg har nu ladet indlægget stå åbent i et stykke tid samt givet dig muligheden for, hvordan du kan løse det via lager. Det kan være du har fulgt mit råd og at læse mere omkring det, eller ringet herind.

Jeg har besluttet ikke at arbejde videre med dette på nuværende tidspunkt, da denne funktion findes med vores lagermodul.

Hvis du stadig skulle sidde med spørgsmål, så er du selvfølgelig velkommen til at skyde løs. Jeg vil dog for nu sætte forslaget som implementeres ikke :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)