Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smarts Boks modul

0
Vi har tilkøbt 2 moduler Smarts Boks & Projekter.

Disse moduler skal afløse vort hidtidige benyttelse af ordrestyring.dk.

Til vor store overraskelse er Smart Boks integreret i Regnskabs modulet således, at vi ikke særskilt kan give medarbejdere adgang til Indscanning af lev. faktura i Smart Modul, uden de også for adgang til regnskabs modulet. Dette er meget uhensigtsmæssigt, at vi skal give medarbejdere til den fulde Regnskabsmodul blot for at skulle godkende indscannede faktura.

Der bør omgående indbygges skodder imellem modulerne, således at ovennævnte uheldige forhold kan undgåes.
i Forslag » Andet af (140 points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej Thomas :)

Jeg kan godt forstå din udfordring her. Jeg vil starte med at gøre dig opmærksom på, at det er muligt at begrænse adgange ydeligere end fanen 'regnskab'. Det er dog ikke sådan, at man fuldstændig selv kan bestemme og derfor vil jeg præsentere den mulighed du har for at komme rundt om dette.

Du kan give din medarbejder adgang til at kunne komme ind i det, der hedder 'ubehandlede', hvor leverandørfaktura der er sendt på mail, eller uploaded på anden vis, vil ligge. EAN faktura vil ikke være synlige her, hvis i modtager via EAN.

Nu ved jeg ikke, hvordan i 'godkender' en faktura, men herinde fra kan dine medarbejdere skrive i noten, at de er godkendt eller lignende og så kan der arbejdes videre derfra.

Jeg vil høre, hvordan det virker for dig? Specielt den del med godkendelse vil jeg gerne høre nærmere omkring, hvordan i behandler :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)