Hej Helge og tak de fine ord.
Jeg vil i samme omgang takke dig for at byde ind med så mange gode inputs til vores produkt. Jeg erkender blankt, at mange af dine forslag ikke er blevet udviklet på trods af de giver mening. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, når vi nu begge to kan sidde og kigge på et forslag og hurtigt blive enige omkring, at det ville være smart.
Jeg må også bare sige, at vi har begrænsede ressourcer i forhold til at udvikle de forslag, der kommer fra forum her. Du nævner Visma.net og der er ingen tvivl om, at dette tager ressourcer fra andre områder. Jeg vil dog sige, at langt de fleste ressourcer vi bruger i den retning er i forhold til mange af de super fede moduler vi kan 'stjæle' fra Visma og koble på e-conomic. Det vil på den lange bane give alle e-conomic brugere mulighed for at udbygge deres løsning hos os, så vi får et mere komplet produkt. Der er ingen tvivl at denne tilkobling af flere moduler til produktet kræver ressourcer.
Udover det, så har vi en lang og krævende proces i gang omkring at skifte alle vores servere over til Azure, som giver os mulighed for med meget højere præcision at tilpasse vores serverkapacitet til det load vi nu en gang har på systemet.
Jeg er meget enig i, at vi førhen ikke har håndteret forslag på forum godt. Alt for mange gange har det lydt fra os, at 'vi kigger på det' - og så er der aldrig sket mere.
Jeg håber og tror dog på, at det er noget vi er blevet bedre til at undgå dette. Hvis du/I oplever, at vi stadig er for dårlige til at melde tilbage og forventningsafstemme korrekt, så tager jeg meget gerne i mod kritikken og vil arbejde med det.
En ting er, hvor mange nye forslag vi kan få implementeret, en anden ting er, hvor gode vi er til at give svar tilbage. Den sidste del er udelukkende mit ansvar, så vi ikke har brugere, der står tilbage med et indtryk af vi ikke lytter. Intet kunne være mere forkert. Vi lytter i høj grad. At vi så ikke kan implementere alt er fuldstændig korrekt. Det kommer vi aldrig nogensinde til.
Jeg ved godt vi ikke altid er lige gode til at vise, hvad vi har forbedret, men det er sådan, at vi over den seneste periode har implementeret flere forslag end vi samlet har gjort på flere år, så processen er blevet bedre. Den kan sagtens blive bedre og vi kan sagtens implementere endnu flere forslag.
I forhold til lagermodulet, så var det ikke for sige, at vi er perfekte, selvom I har en handelsvirksomhed. Jeg er godt klar over, at vi har mangler og kan blive bedre. Det er også rigtigt, at det var planen at kigge på at give det en større omgang, men at denne blev rykket til fremtiden. Jeg er enig i, at der kan laves forbedringer i modulet. Jeg vil dog også være ærlig at sige, at du ikke i det kommende år skal forvente, at vi går ud og laver helt vilde ændringer. Der vil dog komme ændringer løbende. Omfanget af disse tør jeg ikke love noget omkring, men som sagt er en funktion som ophæv sendt-status på bestillinger i fuld gang på nuværende tidspunkt, hvilket er en af de mest efterspurgte i modulet.
Jeg beklager det lange svar på noget du måske ikke kan bruge. Jeg vil bare understrege, at vi ikke bare sidder og skyder forslag ned fordi vi ikke gider lave dem. Der er mange tanker bag, hvordan vi gør tingene og jeg tager som sagt gerne i mod kritik, for vi kan og vil altid blive bedre på alle områder.
Hilsen Jesper Mieritz