Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføring af kreditorbilag

0
Hej

Er der andre end mig der synes det er irriterende at når man taster kreditorbilag og har valgt kreditoren at markøren bliver stående i feltet (Enter virker ikke) hvorfor skal den blive stående - jeg har jo valgt leverandøren så den skal da hoppe videre til beløb :-)

Please.... Fix det som det var i onsdags. Den opdatering er sgu øv øv øv øv øv

Med venlig hilsen

Lene Laursen

Grillen Group
i Spørgsmål » Andet af (640 points)

2 Svar

Hej Lene :)

Jeg vil give dig ret i, at når man vælger en leverandør, så er det selvfølgelig oplagt, at den hopper videre.

Jeg kan næsten regne ud, at du bruger 'enter' til at vælge leverandør. Det er der sådan set ikke noget galt i, men hvis du bruger tab i stedet for, så hopper den automatisk videre.

Jeg vil i og for sig give dig ret, at den burde hoppe videre og derfor er tab et workaround for nu.

Vi har i denne uge rullet en opdatering ud på, som har forbedret inline search. Det er søgninger af blandt andet leverandør, referencer på faktura, kontonummer eller lignende. Jeg ved ikke om det har en sammenhængen, men jeg vil meget gerne undersøge det nærmere.

Jeg vil sætte forslaget som overvejes og vende tilbage når jeg ved mere :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Lene,

Jeg faldt over dit forslag her. Jeg har lige testet det igen, når jeg prøver at gøre det, så hopper den nu videre til beløbet. Virker det også sådan for dig?

Umiddelbart vil jeg tro, at det nu virker som du ønsker. Du må meget gerne lige give en tilbagemelding på om du oplever det samme.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

 

Jo tak - det har fungeret længe :-)

God dag.

 

Med venlig hilsen

Lene Laursen