Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Liste med spærrede kunder ved bogføring

0
Hej, Jeg har indlæst min indbetalingsfil med flere hundrede indbetalinger, men når jeg bogfører kassekladden, så får jeg en meddelelse: at e-conomic ikke kan bogføre, da der er en eller flere kunder, der er spærrede. Jeg har i weekenden bogført en liste med 900 indbetalinger, hvor jeg fik meddelelsen at 2 var spærrede, og så kom jeg ikke videre! Min liste med spærrede kunder er på ca. 180, så det tog mig en rum tid at manuelt sammenlige de to lister, inden det lykkedes mig at finde de to spærrede, der skabte problemet. Da jeg havde åbnet dem, kunne jeg endelig bogføre.

Mit forslag er at programmere således, at meddelelsen om de spærrede kunder efterfølges af en liste med de kunder, det drejer sig om, e-comonic har jo fundet dem, så det burde være en smal sag at fortælle mig hvilke kundenr. det drejer sig om, så jeg kan gå ind i mit kunderegister og rette det til og så bogføre.

Med venlig hilsen

Svend Korsgaard
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (120 points)

1 Svar

Hej Svend :)

Jeg er enig i, at vi skal være bedre til at vise, hvad fejlen er. Det er kun her, hvor du beskriver det, men på tværs af programmet. Derfor er jeg i gang med at lave en liste over fejlmeddelser, som vores udviklere skal kigge på. Her vil den helt sikkert komme på listen.

Det er ikke sådan, at der er konkret plan for, hvornår de vil kigge på det, men jeg lavede en aftale med dem omkring, at jeg samler lidt til bunke og de så får disse leveret på en gang i stedet for en masse små forbedringer.

Så tak for dit input i det her tilfælde. For en god ordens skyld, så vil jeg ændre dit indlæg fra kategorien 'bogføringshjælp' til et 'forslag'

Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Bogføringshjælp af 🔒 (102k points)