Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nøgletal

+1
Hej E-conomic

Jeg ville rigtig gerne benytte jeres nøgletals rapport, og se om det var et værktøj. Vi kunne benytte til analyse af vores regnskab. Men men men... Jeg søgte på forskellige søge ord, fandt hvordan jeg udskriver en nøgletals rapport fint, men hvordan sætter jeg op til at bruge det. Ok jeg skulle i kontoplan (men det fandt jeg først, da jeg søgte på Importer kontoplan) måske ikke helt logisk. Der får jeg en liste med nøgletalskoder. Men i importer kontoplan lige under er der ikke nøgletalskoder på.. Under nøgletalskoder står man skal vælge et tal. Måske til Import, det ved jeg ikke, men jeg skulle vælge Omsætning i skrolle vinduet - kunne ikke skrive 1. Da jeg lagde alle nøgletal ind i min aftale manuelt.

Jeg fandt heller ikke oplysningen om at nøgletal skal sættes på konti, der kan bogføres på og ikke på overskifter, sammentællingskonti mm.

Ved at oprette en demo i e-conomic fandt jeg ud af hvordan, man kunne benytte værktøjet nøgletal i e-conomic. Men ikke så meget hjælp fra jeres hjælpe videoer.

Ser frem til at hører fra jer.

Lene Marie
i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej Lene Marie :)

Jeg er ked af du har haft så mange udfordringer med at sætte dine nøgletal op.

Du skal vide, at vi altid gerne vil hjælpe dig med dine udfordringer i e-conomic. Du kan ringe til os på 88 20 48 40 eller fange os på chat, mail eller vores forum som her. Hjælpen er aldrig langt væk! Når det er sagt, så skal du have et klap på skulderen for at forsøge via vores guides og videoer.

Men lad os kigge på det. Jeg har kigget vores guide gennem og jeg give dig ret i, at det ikke er særlig nemt at gennemskue, hvad man skal søge på for at få hjælp til sin opsætning. Jeg vil derfor give dette videre til vores mand, som sidder med vores e-copedia og komme bud på, hvordan vi kan gøre dette bedre.

Du meget gerne byde ind med, hvordan du ville have lavet forklaringen og evt. under hvilke søgeord, der ville give mening, så tager jeg det med i overvejelserne.

Når det er sagt, så lyder det umiddelbart på mig som om du har fundet frem til løsningen. Derfor er jeg nødt til lige at spørge, hvad er dit forslag/spørgsmål i denne sammenhængen? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)