Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tabulator under øvrigt

0
Til e-conomic

Når man skal oprette en periodisering og står i "øvrigt" og taster konto nr. i periodiserings feltet og derefter trykker TAB, så hopper den ned på annuller i stedet for at hoppe over i næste felt, som ved mig er startdato feltet, d.v.s. man er nødt til at tage musen og klikke i startdato feltet, for at indtaste dato.

MEN, har man først tastet konto nr. i periodisering og den er hoppet ned i annuller og man så tager musen og trykker i periodiserings feltet og så trykker TAB, så hopper den rigtig nok over i næste felt. Så hvorfor den ikke kan, når feltet er tomt og jeg indtaster konto nr. første gang, ved jeg ikke, men håber det er noget i kan rette, for det er vel en fejl.

M.v.h.

Tina Busch Givskov
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Tina og tak for dit forslag :)

Det er fuldstændig korrekt.

Grunden til den gør dette er, at feltet for start- og slutdato er låst, så man ikke kan skrive i dem før periodiseringen er oprettet. Det giver god mening, da det ikke er et krav uden, men er et krav med. Derfor skal systemet ignorere disse indtil feltet er 'åbent'. Jeg vil anbefale dig, at du i stedet for tab trykker på enter. Så vil feltet blive indlæst og de næste felter vil nå at 'åbne' sig.

Herefter kan du sagtens trykke på tab.

Jeg er klar over den mest optimale og nemmeste arbejdsgang er, at trykke direkte på tab og jeg erkender, at dette ville være den bedste arbejdsgang. Det er dog et forslag, som jeg ikke har hørt før og i realiteten vil 'koste' et tryk mere. Derfor er mængden af kunder og værdien vi skaber ved at at gå ind og ændre dette ikke ret høj. Der har vi andre forslag, som vil gavne flere kunder og på sigt skabe mere værdi.

Dit forslag bliver sat til implementeres ikke på den baggrund. Jeg håber tricket med enter og så tab kan hjælpe dig.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)