Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betalinger

0
Hej

Når man er i regnskab, bank og betalinger, så syntes jeg det kunne være lidt smart hvis man kunne vælge alle i Valuta - så man kunne se, om man har betalinger i andre valutaer end i DKK !!!

Når man får fakturaer fra leverandører i forskellige valutaer - er det lidt træls, at skal gå de forskellige valutaer igennem hver gang, for at se om der er noget til betaling. (Man kan nemt komme til at glemme noget).

VH

Tina
i Forslag » Andet af (230 points)
lukket af 🔒
Hej Tina :)

Vi har nu lavet eksport af betalinger på en måde, så du meget nemmere kan gennemskue, hvilke betalinger du mangler. Hvis du klikker på valuta feltet, så vil der i en drop down nu kun vises de faktura, som der rent faktisk er ikke-eksporterede betalinger i. Det er også lavet så smart, at du kan eksportere alle betalinger for en bestemt valuta. Efterfølgende vil systemet automatisk vise næste ikke-eksporterede valuta. Det bliver den ved med indtil alle valuta er eksporteret eller er slettet.

Du kan selvfølgelig også vælge bare at hoppe videre til næste valuta, hvis du ikke ønsker at eksportere alt :)

Lad mig endelig høre, hvis der er noget ved denne funktion, som ikke giver mening.

1 Svar

Hej Tina :)

Jeg er meget enig i det du skriver her.

Jeg er på nuværende tidspunkt i gang med at samle et lidt større forslag til vores udviklere omkring, at forbedre hele betalingsdelen af e-conomic.

Det er ikke kun den udfordring du beskriver her, men flere forskellige ting. Derfor vil jeg indtil videre sætte dit forslag som overvejes.

Jeg vil gøre dig opmærksom på, at du ikke vil kunne danne en fil, som kan indeholde blandede valuta, men vi gerne vil arbejde hen i mod er mulighed for bedre at kunne synliggøre, hvilke betalinger i hvilke valuta du har liggende :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Det var heller ikke for, at kunne overføre alle valutaer i en fil - men bare så man kunne se om man havde i andre valutaer.
Hej Tina :)

Det er helt fint. Det er også det vi arbejder hen i mod. Jeg ville bare sikre mig, at der ikke opstod misforståelser.