Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Månedsopdelt saldobalance

0
Jeg mangler meget at kunne vælge at se saldobalancen månedsopdelt over et helt år, eller en anden given periode, sluttende med en samlet balance. Dette er formentlig muligt i rapport-designer, men det har ikke lykkedes mig at skabe en sådan rapport.

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
lukket
i Forslag » Andet af (15.8k points)
status opdateret af

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Svend

Det er løst, idet jeg har fået lavet en i rapport-designer, og det virker fortrinligt.

Mh Susanne

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
Forslag af (15.8k points)
valgt som bedste svar af 🔒
Hej Susanne

Bare sent end aldrig  Det er da et udmærket forslag.

  Svend Christiansen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (5.1k points)
Jeg synes Susannes forslag er ganske glimrende og da I nu af uransagelige årsager har fjernet rapportdesigneren for os administratorer, bliver det jo ikke mindre relevant. Man bruger oceaner af tid på at flikke rapporter sammen i Excel. Det burde være ret simpelt at implementere som standard.