forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Pantetiketter*

0
Hej med Jer, håber I har det godt :)

Ville lige høre om hvordan en pantetiket-faktura bogføres hvis man bruger Lagermodulet? har købt sodavand u/pant fra EU, jeg har købt pantetiketter så jeg kan sælge dem i DK
spurgt 12 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af nordic110 (120 points)

1 Svar

Hej med dig, og mange tak. Det har vi i hvert fald. Jeg håber også du har det godt :)

I forhold til din problemstilling, så er der en lidt hårfin grænse mellem, hvad vi kan hjælpe med herinde fra hos e-conomic. Vi vil meget gerne hjælpe med systemtekniske spørgsmål til, hvordan programmet fungerer og hvad der sker, hvis du klikker de forskellige steder. Det dog sådan, at vi ikke konkret går ind og hjælper med bogføring mm.

Derfor vil jeg prøve at høre dig om du ved, hvordan dette skal bogføres i dit regnskab? Så vil jeg gerne prøve at se på, hvordan vi kan systemet til at virke efter den hensigt du har i tankerne.

Det er selvfølgelig helt fair, hvis du ikke ved det. I så fald, så håber jeg andre brugere på vores forum vil byde ind med løsningsforslag eller blot viden, som kan hjælpe til en løsning.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 16 Jan Spørgsmål af Jesper Mieritz (60,580 points)
løst× 1442
besvaret× 120
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.