Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgning på indhold i åbne tilbud/ordre/fakturaer.

0
Det ville være meget hjælpsomt at man kunne søge på indholdet i åbne tilbud/ordre/fakturaer, således man kan finde f.eks. en given ordre ved at søge på en varer indeholdt i ordren.

Man kan allerede søge på kundenummer, navn osv. – og logikken ville sige at hvis man ”udvider alle linjer”, således man får alt indholdet med på oversigten, at kunne man også søge på det indhold… men det kan man bare ikke… suk.

Og jo, man kan bruge Ctrl. F og bruge browserens søgefunktion – men den ser jo kun det der er på skærmen, hvilket jo er noget bøvl hvis listen er længere end listen over visninger pr. side (selv ”alle” bliver jo klippet over hvis der er rigtigt mange linjer).
i Forslag » Andet af (3.4k points)

1 Svar

Hej Helge :)

Jeg kan godt huske du har efterspurgt dette før, hvor vi lidt i fællesskab kom frem til denne løsning med ctrl. + f.

Det er selvfølgelig ikke optimalt, hvis der er flere sider. Det vil jeg medgive dig.

Som tingene er nu, så må jeg være ærlig at sige, at vi har del ting liggende, som vi er i gang med at kigge på. Meget af det tror jeg allerede du kender lidt til, da du er ret aktiv herinde på forum. I øvrigt tak for dit engagement på den front.

Når det er sagt, så er dette ikke noget, det ville vægte højere end de ting vi arbejder med i øjeblikket og derfor kan det få ret lange udsigter. På den baggrund vil jeg afvise at gå videre med dit forslag på nuværende tidspunkt og starte med forslag, som har større efterspørgsel.

Jeg vil dog notere ideen ned og gemme den til fremtiden i vores såkaldte 'idebank'.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)