Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Manglende validering af fakturanummer

+1
Hej

Jeg har konstateret at Smart Inbox ikke validerer på om fakturanummeret allerede er bogført. Hvis man derefter overfører til automatisk betaling i banken, risikerer man at samme faktura bliver betalt dobbelt.

Hilsen Susan
i Forslag » Andet af (2.1k points)

3 Svar

Jeg tror ikke, at det skyldes Smart Inbox, men et generelt problem.

Jeg konstaterede forleden dag, at den samme fejl var der for ca. en måned siden. Og jeg bruger ikke Smart Inbox. Tilfældet ville, at jeg lige netop på den pågældende leverandør betaler efter kontoudtog, og ikke den enkelte faktura, på grund af mængden af fakturaer.
Forslag af (26.5k points)
Hej Susan og Erik :)

Til Susan:

Det er helt korrekt, at vi ikke på nuværende tidspunkt går ind og validerer på om en leverandørfaktura har været bogført før i smart inbox.

Det er dog planen at kigge på dette og det er noget vores udviklere er i gang med at kigge på. Jeg vil derfor sætte forslaget som planlagt. Hvis alt går som det skal, så kan du allerede forvente dette i Q1 2018 :)

Til Erik:

Der er validering på leverandørfaktura. Vi går ind og kigger på fakturanummer og leverandør. Hvis dette har været brugt før, så kommer der en advarsel frem på skærmen, som gør dig opmærksom på, at du har bogført denne en gang før :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Susan :)

Vi har nu udbygget, så der vil stå ved indtastning i smart inbox, at en bestemt kombination af fakturanummer og leverandør allerede er bogført eller ligger i sin kladde.

Jeg vil derfor betragte som sagen som gennemført.

Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)