Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leverandørimport – intet telefonnummer???

0

Hvordan kan man få telefonnummer med når man importerer leverandører?

i Forslag » Andet af (3.4k points)

1 Svar

Hej Helge :)

Man kan ikke importere telefonnummer direkte på leverandører. Det er er måske lidt mærkeligt eftersom de andre felter findes derinde. Jeg vil gerne gå videre med muligheden for at vi kan kigge på at få dannet dette felt, men som det ofte er med nye forslag, så går der lidt tid inden den er blevet vendt internt og i så fald også implementeret, hvis det bliver prioritet.

Derfor vil jeg ændre dit spørgsmål til et forslag og sætte det som overvejes, men det er ikke noget du skal regne med at få mulighed for lige med det samme.

Det du i stedet kan gøre nu og her er at oprette en kontaktperson på leverandøren via import og her angive et telefonnummer. Så har du det hele med. Importen fungerer på samme måde. Du skal blot vælge 'Importer kontaktpersoner'.

Der kræves leverandørens nummer, telefonnummer og et navn på kontaktpersonen. Hvis du er ligeglad med selve navnet på kontaktpersonen, så kan du sætte fast værdi i den kolonne. Det sidste du skal angive er 'modtag bestilling'. Her skriver du bare 0.

Jeg er klar over det ikke er optimalt, men det vil være løsningen du kan bruge her og nu. Det gode er, at du ikke behøver ændre i filen du importer. Det er kun, hvis du ønsker navn på kontaktpersonen, at dette skal tilføjes i en kolonne :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

tak for svar...

Noget andet der også mangler ved import at leverandør er momskode... man kan jo ikke importere vareleverandører, hvorfor det jo så også skal gøres under leverandører - men hvis man har lagermodul og bruger vareleverandører, så har man jo også brug for at sætte en momskode...
Hej Helge

Du har helt ret. Jeg tilføjer det til forslaget omkring at få telefonnummer med :)

Hej Helge,

Dit forslag her har nu ligget i et stykke tid. 
Jeg er ved at kigge på mange af de forslag vi har liggende til udvikling. Vi får rigtig mange gode forslag fra jer brugere og derfor er listen også lang, men ikke revisende. For at have et mere retvisende billede af, hvad vi rent faktisk overvejer og kigger på, så vil jeg lukke nogle af de sager ned, som er langt nede på listen. Her vil jeg afvise, at vi kigger videre på dette nu. 

Under 'overvejes' kan du se de forslag vi øjeblikket er i gang med at kigge på, men som ikke er planlagt. Der er andre gode forslag derinde, som har fået mere opmærksomhed fra brugere end dit forslag her. Derfor vil vi forsøge at koncentrere os mere om dem. Det er ikke fordi dit forslag ikke giver mening. Det giver rigtig god mening at kunne importere telefonnummeret, men jeg vil være ærlig omkring, at vi ikke kommer til at kigge nærmere på dette nu og her.

Rigtig god dag smiley