Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Begrænsning på hvem der kan oprette nye vare (lager modul).

0
Det ville være virkeligt hjælpsomt hvis man kunne begrænse hvem, eller hvordan nye vare kan oprettes.

Som det er nu, så kan man jo sætte en begrænsning på hvem der har adgang til lagermodulet, men alle der har adgang til salg, kan alligevel af bagvejen oprette nye varer.

Dette kan gøres når man vælger varelinjer på et tilbud, salgsordre eller faktura - her kan alle så oprette nye varer ved at bruge ”søg på liste” ved varenummer… her dukke så en stor blå knap op med ” ny varer”…

Optimalt set, så skulle f.eks. en sælgere ha’ adgang til at se og søge i hele lageret, men ikke oprette nye varer – alternativt og måske endnu bedre, så skulle man begrænse hvilken varegruppe brugere uden lageradgang kan oprette varer i.

Så kunne man f.eks. lave en varegruppe der hed ”nyoprettelser”, hvor alle kunne oprette nye varer, som administrator og andre med fuld lageradgang, så havde mulighed for at gennemgå og verificerer inden de blev lagt i den endelig varegruppe.
i Forslag » Lagerstyring af (3.4k points)

1 Svar

Hej Helge :)

Jeg kan godt forstå, hvad du mener i forhold til at ville begrænse helt ned i detaljen.

Det er noget vi har snakket om før herinde og der er taget et valg omkring, at vi i e-conomic ikke vil gå meget i dybden med at begrænse brugeradgange så detaljeret.

Vi vil maks gå ind og begrænse per fane. Hvis der er funktioner i den enkelte fane, der henviser til andre steder i programmet, så kan jeg godt forstå det kan være problematisk, men ud fra holdningen omkring brugerbegrænset adgange herinde, så vil jeg afvise dit forslag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)