Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Gemme oplysninger pr. kunde ifm. bogføring

0

Hej Economic

Jeg har et ønske ifm. bogføring.

Er det muligt at nedenstående oplysninger bliver gemt pr. kunde i stedet for bare generelt?

Altså sådan ment at ”Husk emne” og ”Husk brødtekst” er pr. kunde. Og evt. også en check box der hed ”Husk Modtagere”, og det er selvfølgelig også pr. kunde, og gælder også Cc og Bcc.

Håber I kan imødese mit ønske, det irritere mig lidt at jeg skal skrive dette om for hver eneste kunde. F.eks. bare ”Emne”, hvis det er en dansk kunde, så skal der stå ”Faktura”, en udenlandsk så skal der stå ”Invoice” eller ”Rechnung”.

Mvh Jan Mikkelsen

 

i Forslag » Andet af (140 points)
lukket af 🔒

Hej Allesammen

Det er en stor fornøjelse at fortælle at det mest populære forslag på forum nu er gennemført :)
Nu kan man under Salg - Opsætning - E-mailskabeloner kan man nu definere sine egne skabeloner og have så mange man ønsker.

Dette åbner op for muligheden for at have kundespecifikke brødtekster eller brødtekster på forskellige sprog.

Se guiden her

Jeg håber at I vil blive glade for den nye funktion og tak for jeres tålmodighed, "alt godt kommer til dem der venter" er det ikke sådan man siger? :)

Bedste sommerhilsner fra 

Tabita og forumteamet

1 Svar

Hej Jan :)

Jeg kan sagtens følge din tankegang og det giver rigtig god mening.

Det er et forslag vi har snakket om herinde før og vores udviklere har også accepteret, at det er noget, der skal kigges på.

Der er et gammelt indlæg, hvor jeg har samlet alle de forslag, der vedrører dette. Det har jeg gjort for at skabe et bedre overblik over sagen. Derfor vil jeg lukke dit indlæg her og henvise til det andet forslag.

Selvom indlægget er gammelt, så er det for nylig blevet vendt herinde igen, så det er måske ikke retvisende for den nuværende sag, at indlægget er tilbage fra 2013. Det er som sagt noget vi har planlagt at kigge på.

Men super godt forslag. Tak for at dele det med os :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)