Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hurtig tilgang til at se bestilte varer i produktionen

+1

Hej

Vi har lagermodulet. Når vores salgsteam sidder og taster ordrer ind kan de i nogle situationer se, at vi er out of stock. Vores produktionsteam har dog skrevet ind hvornår de nye produkter bliver færdigproduceret (punktet "bestilt"), men det er ikke muligt for vores salgsteam at tilgå denne information direkte, når de sidder og skriver ordren ind. Det betyder at de skal forlade ordren og derefter gå ind under "varer" for at få denne information. Det er i mit hoved en besværliggørelse af processen og det kunne være dejligt, hvis man kunne klikke på "bestilt" mens man er inde og lave ordren/tilbuddet, for at få denne information omkring hvornår varer er færdigproduceret. Se nedenstående billede.

 

Håber det kan lade sig gøre at få det implementeret

 

i Forslag » Andet af (130 points)

2 Svar

Hej Martin :)

Jeg kan sagtens se, hvad du mener og det ville give super god mening, hvis de kunne, hvornår disse varer er forventet leveret.

Derfor vil jeg gerne gå videre med dit forslag og snakke med vores udviklere omkring det. Når vi har fået det vendt, så vil jeg kommme tilbage med en endelig opdatering på, hvorvidt vi vil arbejde hen mod en løsning, men det giver helt sikkert god mening at have denne funktion her.

Jeg sætter forslaget som overvejes til at starte med :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Martin :)

Jeg har nu fået vendt sagen med vores udviklere.

Sagen er den, at der var planlagt at kigge på forbedringer af lagermodulet i starten af næste år. Pga. en ændring i prioriteringerne, så er dette fokus af lageret blevet rykket. Det betyder, at de tanker og ideer jeg havde fået fra dig og andre brugere omkring lager ikke vil komme i betragtningen af vores udvikling i den nærmeste fremtid. Jeg vil dog ikke smide ideen væk, da jeg stadig synes det giver mening. Derfor gemmer jeg den i vores idebank. Det betyder jeg har den stående, og når lagermodulet så næste gang kommer op på planen, så har jeg ideerne klar til vores udviklere.

For nu vil jeg dog sætte forslaget som implementeres ikke, da der ikke ligger en konkret plan for, hvornår vi vil kigge på dette.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)