forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Eksporter euro betalinger til Jyske Bank

0
Hejsa

Vi har problemer med at overføre fil med euro betalinger til Jyske bank (eksporter betalinger), har I andre kunder som er lykkedes med dette ?

På forhånd tak
spurgt 12 Okt, 2017 i Spørgsmål » e-conomic generelt af NPK (250 points)

2 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål :)

Som udgangspunkt kan du godt dette. Du skal dog vælge den pågældende valuta, når du skal eksportere betalingen, da der kun være en valuta per fil. Du kan skifte valuta inde i billedet ved betalinger.

Vil det løse jeres udfordring?

Hvis ikke, kan jeg så lokke dig til at uddybe lidt mere konkret, hvad problemet er med at overføre filen? :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 13 Okt, 2017 Spørgsmål af Jesper Mieritz (86,410 points)
Vores udfordring er at vi betaler fra en EUR konto i Tyskland og i den fil som kommer over fra e-conomics kan vi ikke vælge denne konto. I stedet kommer det over som en udenlandsk overførsel fra vores Kassekredit i Danmark.

Kan I hjælpe med dette ?
Jeg misforstod dig, sorry :)

Men hvis du skal via en udenlandsk bank i fx Tyskland, så kan vi ikke danne en fil, som kan håndtere dette på nuværende tidspunkt.

Disse betalinger må du fortsat betale på den 'gamle' måde direkte i banken :)
Det er ikke en udenlandsk bank. Det er gennem Jyske Bank at vi har en EUR konto i Hamburg.
Kan I håndtere dette med filoverførsel ?
Nej, når den ligger i Hamborg, så er det i udlandet :)
Hejsa

Vores udfordring er at vi betaler fra en EUR konto i Tyskland og i den fil som kommer over fra e-conomics kan vi ikke vælge denne konto. I stedet kommer det over som en udenlandsk overførsel fra vores Kassekredit i Danmark.

Kan I hjælpe med dette ?
besvaret 17 Okt, 2017 Spørgsmål af NPK (250 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”