Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Direkte søgning i felter i kassekladde er væk...

0
Hej

Vi oplever at vi i kassekladden ikke længere får mulighed for at søge på fx. leverandørnr. eller navn i tabulatorfelterne (i fx. lev. faktura). Og det samme gør sig gældende med kontonr. (modkonto).

Mine kollegaer har haft problemet længe og jeg har først oplevet det for nyligt. De har udviklet en speciel metode som er at holde mellemrums-tasten nede efter man har skrevet det man søger efter. Og efter ca. 60+ mellemrum kommer den pågældende leverandør frem ved dem. Men ikke ved mig.

Dvs. før kunne vi ved at skrive de første par bogstaver få søgt en leverandør eller konto frem. Nu kan vi ikke engang skrive nummeret, men er nødsaget til at gå ind og klikke/søge i hele oversigten. Kan vi ikke få denne funktion tilbage - savner den allerede utroligt meget.

Vi bruger Mac + Firefox.

Håber I kan løse fejlen

/Nina
i Spørgsmål » Andet af (710 points)

1 Svar

Hej Nina :)

Jeg har siddet og testet lidt og jeg kan godt se, hvad du mener.

En gang i mellem kan den godt søge leverandøren frem, men i langt de fleste tilfælde sker der ikke noget.

Derfor vil jeg betragte det som fejl og jeg har derfor oprette det som en sag hos teknikken.

Jeg vil dog sige, at dette problem ikke opstår i Safari eller Google Chrome. Hvis du benytter disse, så vil det køre helt fint.

Hvis du af en speciel grund skal bruge Firefox, så kan du bruge en genvej til at arbejde lidt hurtigere.

Når du står i feltet for leverandørnummer, så kan du klikke pil ned på tastaturet. Herefter vil du stå i et nyt felt til at søge på leverandørnummer eller leverandørnavn. Her virker søgefunktionen. Derfor er det i og for sig kun et ekstra klik.

Som sagt vil jeg dog medgive dig, at dette er en fejl, men med disse muligheder vil du komme videre her og nu.

Tak for at gøre os opmærksomme på problemet :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej - tak for tips. Og ja - jeg skal bruge Firefox, da det er den eneste browser vi bruger i firmaet. Så vi vil være lykkelige for at få det løst. Men vil straks give tippet videre med pil ned søgefunktionen.

God dag

/Nina