Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Summering i betalingskladde

+1
Jeg har brug for at kunne summere de betalinger jeg har hakket af i min kladde, så jeg kan holde styr på hvor meget de løber op i inden jeg føre dem over i banken. Desuden kunne det være rart hvis man kunne fjerne dem man ikke skulle betale af den ene eller anden grund, det giver et bedre overblik.
i Forslag » Andet af (260 points)
status opdateret af 🔒
Hej Connie :)

Det er nu muligt at se summen af ens betalinger. Du kan se det ved at hakke betinger af ude til venstre. Så vil selve beløbet stå oppe i toppen af fanen.

Jeg håber det bringer lidt glæde og det er noget du kan bruge! :)

1 Svar

Hej Connie :)

Som jeg læser det, så har du to forslag.

Den ene er at kunne se, hvor meget hele betalingen er på og den anden er at kunne fjerne dem du ikke skal betale.

Dem du ikke skal betale kan du sagtens fjerne. Der skal du hakke dem af ude til venstre for linjen og så klikke 'slet valgte' oppe over betalingerne. Du skal dog være opmærksom på, at de bliver slettet og derfor forsvinder. Hvis det var fejl, at den skulle slettes, så skal du oprette fakturaen igen, så den ligger som kladdepostering. Så kommer ned i betalinger igen.

Men kort fortalt. Dette kan du allerede nu :)

I forhold til anden del, så jeg er enig i, at dette mangler. Det er en problemstilling jeg nylig fandt på et gammelt indlæg som jeg har taget op igen. Derfor vil jeg sige, at dette er noget vi er i gang med at kigge på. Der er ikke en tidshorisont for dette, men det er noget, der nok skal komme på et tidspunkt :)

Jeg vil lukke for indlægget her og henvise det andet for at skabe et bedre overblik herinde på vores forum.

Mange tak for forslaget. Det giver rigtig god mening! :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)