Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hvad er galt med indscanning

0
Godmorgen

Hvad er der galt med indscanningsmodulet, det står bare og kører og kører,

der sker ingen ting?

 

mvh

Bente Mehlbye
i Spørgsmål » Andet af (650 points)

1 Svar

Hej Bente :)

Der har umiddelbart ikke været problemer med indscanning i dag, så det undrer mig lidt du oplever dette.

Mit bedste bud på en løsning er, at du prøver at fjerne cookies og cache fra din browser og herefter genstarter dig computer og så prøver igen.

Du fjerner cookies og cache ved at klikke på ctrl. + shift + delete på samme tid mens du står inde i e-conomic. Herefter åbnes en mulighed for at sætte flueben ved cookies og caches. Husk at vælge at fjerne hele historikken for disse og ikke blot den sidste time. Jeg mener den som udgangspunkt står til kun at fjerne en time.

Når du har gjort dette, så vil jeg tro, at det virker for dig igen. Hvis det ikke virker, så er det næsten nemmest du ringer herind på 88 20 48 40, og tager en snak med en af mine kollegaer. Det er lidt nemmere over telefonen, så der kan tages en direkte dialog.

En sidste ting du skal være opmærksom på er, at e-conomic ikke under den browser som hedder edge, så hvis du er inde i denne skal du skifte. Her vil jeg anbefale Google Chrome eller Mozilla FireFox.

Jeg vil dog tro, at min forklaring vil løse dit problem. Sig endelig til, hvis der noget der ikke giver mening og du skal heller ikke tøve med at ringe til os :)

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)