Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Undgå de utallige print dialoger i lagermodul

+1
Jeg er ved at blive vanvittig når jeg arbejder med lager og udskriver først pakkeseddler, og dernæst følgeseddler på en masse forsendelser hverdag -

Kan jeg ikke undgå dialogerne - således jeg kan printe med 1 klik - i stedet for jeg får en pdf genereret der hopper i baggrunden, og som når jeg klikker print åbner en printer dialogbox  ??

Det må kunne lade sig gøre at printe pdf'en direkte - Det gør jeg fx ved Webfragts pakke labels ...hvor det bare kræver lidt opsætning i browseren.

Mvh

BK
i Forslag » Andet af (130 points)

2 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål :)
Som du nok ved, så kan du ikke dette nu. Derfor vil jeg ændre dit spørgsmål til et forslag herinde på vores forum.

Herefter venter jeg typisk en 14 dages tid med at svare igen for at se, hvor mange andre kunder, der bakker op omkring dit forslag. Herefter vil jeg tage stilling til om vi kigge videre på en løsning.

Jeg vender tilbage :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hvor mange tilkendegivelser skal der til, før praktiske forslag har en chance?
Hej Erik :)

Der er ingen retningslinjer på dette punkt, og det er desværre ikke altid sådan, at tilkendegivelser er nok for at få et forslag gennem.

Det er dog et tungt argument, jeg kan hive med til vores udviklere, når jeg skal præsentere forslag.
Man kan også sige det på anden måde. Der er ikke garanti for at forslag med opbakning kommer i gennem, men der er stor sandsynlighed for, at et forslag uden opbakning vil blive afvist.

Jeg ser mig selv lidt som jeres brugeres talerør overfor vores udviklere. Jo flere kunder jeg er talerør for, jo mere vægter de ting jeg prøver at få presset gennem.
Der er dog flere faktorer end opbakning på et forslag som spiller ind og derfor er der som jeg nævnte ikke en retningslinje for, hvor mange kunder som skal være med og jeg kan ikke garantere, at det vil blive lavet.

Hilsen Jesper Mieritz
Hej igen :)

Jeg har ladet dit forslag stå lidt for at se, hvor stor opbakningen til dette forslag ville være.

Jeg kan ikke se andre har været inde og bakke op omkring det og derfor vil jeg se dit forslag lidt som en edge case.

Jeg kan sagtens se ideen i, at du gerne vil springe det skridt over med, at skulle åbne og så printe. Derfor vil jeg ikke afvise din ide helt. Jeg vil lægge den i vores idebank, som er et sted vi gemmer ideer til fremtiden. Jeg vil dog sige, at dette ikke er noget vi vil kigge på lige nu og her. Det skyldes som sagt, at dette ikke er noget vi har haft efterspørgsel på og vi derfor vil kigge på forslag, der rammer en bredere mængde af kunder i første omgang.

Din ide er dog gemt, så hvis vi enten hører mere til dette, eller hvis den på et senere tidspunkt passer ind i andre forslag, så vil jeg tage forslaget op igen. For nu vil jeg sætte forslaget som implementeres ikke.

Du skal dog have tak for at dele dine tanker og ideer med os :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)