Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projekter

0
Hej EC

Vi er en projektbaseret virksomhed og for hvert projekt er knyttet en ansvarlig Projektleder. Vi har derfor valgt at give dem en brugeradgang til Projektmudulet da de ikke skal have fuld adgang.

Desværre viser det sig at det ikke er muligt at lave en rapport som er tidsafgrænset - eks. medio august at kunne udskrive en rapport for perioden 1/1-31/7. Som vi forstår det skal man så give adgang til 'Rapporterne' hvilket ikke vil være hensigtsmæssigt for os.

Håber i har mulighed for at hjælpe med dette.

Mvh Kent
i Forslag » Andet af (180 points)

1 Svar

Hej Kent :)

Man kan give en bruger det vi kalder begrænset bruger adgang med basic fanerne. Det vil sige du ned til den enkelte fane kan vælge, hvad din ansvarlige kan se. Det vil sige du kan give din ansvarlige adgang til enkelte faner ude til venstre, frem for alle faner ud fra menuerne i toppen. På denne måde ville du kunne give adgang til specifikke rapporter og ikke dem allesammen.

Hvordan ville det hjælpe jer?

Det skal lige siges, at det ikke er alle menuer, som kan findes her, men det er meget tæt på. Hvis du mangler en specifik menu, som gør, at dette ikke vil virke for dig, så må du meget gerne fortælle mig hvilken det er. Så prøver jeg at kigge på det.

Du kan se mere omkring, hvordan du gør dette her.

Du er altid velkommen til at hive fat i vores support på 88 20 48 40, hvis du har udfordringer med, hvordan du gør dette :)

Jeg håber dette kan løse udfordringen for dig :)

 

 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)