Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Anlægskartotek

0

Jeg synes det i øvrigt udmærkede anlægskartoteket har et par mangler.

Jeg efterlyser mulighed for ændring af restlevetid og rettelse af foretagne afskrivninger.

Man skal løbende foretage en revurdering af levetid og scrapværdi. Scapværdi kan ændres, men ikke restlevetid, dette bør være muligt.

Det bør være muligt at lave rettelser på  anlægsaktiver. Hvis man ex. har afskrevet for årets sidste måned, og en revisor dukker op med nogle rettelser mht.  de foretagne afskrivninger kan der kun rettes ved at sælge aktivet og oprette et nyt med "revisor"korrekte afskrivninger - det er da både uhensigtsmæssigt og dyrt.

 

i Forslag » Andet af (190 points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej Peter :)

Jeg vil give dig ret i, at vores modul til anlægsaktiver ikke er særlig fleksibelt, hvis man vil ind og rette i data, som er tastet fra start.

For ikke ret længe siden fik jeg et lignende forslag fra en anden kunde, hvor jeg besluttede mig for at bringe sagen op for vores udviklere og tage en snak med dem omkring, hvad vi kan gøre.

Derfor vil jeg vil lukke dit indlæg og henvise til det andet, så vi har et bedre overblik, hvad der er blevet skrevet herinde på vores forum. Der vil komme opdateringer på det andet indlæg, når jeg ved mere :)

 

Rigtig god dag og tak for dit forslag.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)