Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Problem med bekræftigelse af 742bilagxxxxx@e-conomic.dk

0
Som det er i dag, så kan man ikke tilmelde denne mail alle de steder hvor der skal bekræftes med en pinkode eller lign. F.eks kan man ikke lave en mailregel i Google Apps for business, da det kræver adgang til den pinkode som der udsendes til bekræftigelse
i Forslag » Bilagshåndtering af (320 points)

1 Svar

Hej Claus og tak for dit forslag :)

Hos nogle mailudbydere kræver man en pinkode for at kunne lave denne opsætning og den pinkode kan vi desværre ikke finde frem til jer. Jeg forhørte mig hos de lidt mere tekniske folk herinde, og det var den tilbagemelding jeg fik.

Jeg snakkede også med en, som ved lidt mere om hele det her mailflow og han mente, at det ikke var alle opsætninger, der krævede en pinkode. Det lyder dog som om, at du har en, hvor det kræves.  Jeg har ikke kunne finde frem til en løsning af, hvordan dette løses, men jeg er heller ikke mailekspert. Mine kompetencer ligger mere inde for selve applikationen vi tilbyder.

Derfor vil sætte dit forslag som implementeres ikke, da vi ikke kan hente denne pinkode frem til dig.

 

Du skal dog have for at komme med input herinde på vores forum. Det er altid værdsat :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)