Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




"behandlet" indikation af Ikke modtaget mail/EAN

0
Jeg har tit savnet at kunne markere ikke modtaget post (under fanen Fakturering->Sendt) som "behandlet" eller noget i den stil så man ved man har taget hånd om sagen og hvor man er nået til.

Jeg bliver tit nødt til at tjekke et par poster tilbage på listen over ikke modtaget for at være sikker på der ikke er nogle som bliver glemt.
i Forslag » Andet af (2.0k points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej og mange tak for dit forslag :)

Jeg er helt enig i, at vores sendt er svær at fejlsøge, hvis man gensender en faktura. Der vises ikke, hvad der efterfølgende sker med en faktura som ikke er leveret. Det skyldes, at sendt-fanen lige nu fungerer mere som en log af, hvad der er sket end som en statusliste. Den viser kun, hvad der er sker fra gang til gang. Altså den laver en ny linjen uden reference til den gamle, hver gang man sender, eller forsøger at sende, noget ud af e-conomic.

Vi har haft et lignede forslag her.

Denne sag har jeg overgivet til vores udviklere, men jeg mangler stadig en opdatering fra deres side. Derfor vil jeg sige, at jeg erkender der er et problem, og vil vil gerne kigge på det. Hvordan en løsning, hvis der findes en kommer til at blive, kan jeg desværre ikke sige noget om.

Fordi dette indlæg allerede findes, så vil jeg lukke dit indlæg her med henvisning til det andet.

Du skal have tak for at bruge din tid på at komme med forslag. Jeg synes dette er forslag som giver god mening :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)