Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betalings oplysnigner i Smart Inbox

+4
Mange af børnesygdommene på Smart Inbox syntes at være beskrevet af andre brugere.

Der mangler dog en - set med mineøjne - ret væsentlig ting: Betalingsoplysnignerne. Selv ikke en EAN faktura bliver afløftet leverandørens bankkonto eller FIK linje oplysninger. Det må simpelt hen være en forglemmelse.

Der er ikke engang muligt for Smart Inbox at hente bankkonto fra leverandør stamkortet ved oprettelse af posteringen i kassekladden.

Det er for meget bøvl at skulle overføre posteringerne til kassekladden og så selv skal til at aflæse bilaget for disse oplysninger.
i Forslag » Bilagshåndtering af (430 points)
lukket af 🔒
Jeg er helt enig i ovenstående. At der mangler betalingsoplysningerne gør at jeg overvejer at melde Smart Inbox fra igen.
Jeg har en fremragende nyhed! Betalingsoplysninger bliver nu taget med i kassekladden :)

Det fungerer på den måde, at fakturaen vil blive scannet og herefter ledes der efter OCR. Hvis ikke OCR linjen kan finde, eller slet ikke er der, så vil den falde tilbage på leverandørens opsætning og tjekke de oplysninger, der er tastet ind på leverandøren :)

1 Svar

Hej Asger :)

Jeg er helt enig med dig her. Dette er noget SmartInbox skal kunne.

Vi er derfor også i gang med at kigge på netop det forslag. Du kan altså godt forvente, at dette bliver mulig i den nærmeste fremtid, hvis alt går efter planen. Sidst jeg spurgte vores udviklere, så var den her en af de forslag, som var højst prioriteret! smiley

Vi har et lignede indlæg på forum i forvejen. Jeg vil derfor lukke dette med henvisning til det andet. Det kan ses her.

Fremtidige opdatering vil komme på det indlæg.

Men super godt forslag. Det er som sagt allerede i støbeskeen herinde.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)