Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betalinger i flere valuta

+1
Hej

Det kunne være rigtig lækkert hvis det under Regnskab - Bank - Betalinger, kunne være muligt at vælge alle valuta på en gang, og så eksportere på en gang.

Ved kunder med betalinger i mange forskellige valuta, tager det lang tid at gå igennem de relevante valuta, og man skal huske at notere sig hvilke valuta det drejer sig om, ellers ender man med at skulle kontrollere samtlige valuta for betalinger.

Ved ikke om der er en speciel årsag til at man skal vælge valutaen i eksport at betalinger? Hvis ikke det er muligt at lave sådan at man kan vælge alle valuta på en gang, kunne der evt. laves en form for notits om at der er betaliner i flere valuta, eller man kun kunne vælge de valuta hvori der er betalinger.

Håber i vil tage det med til overvejelse - det vil være med til at give den en smule haltende valutahåndtering et løft.

Sig til hvis i mangler input på området.

Mvh Alexander Sylvestersen-Platz  |  VALJU ApS  |   +45 3360 1261
i Forslag » Andet af (2.3k points)
Med kunder mener jeg vores kunder - altså dem vi laver regnskabsløsninger for.

1 Svar

Nej, det går slet ikke. Det skal måske være valgfrit, men i virksomheder, der har flere valutakonti eller flere konti i DKK i banken, vil det være en tvivlsom løsning.

Og hvor kommer kunderne ind i billedet ved eksport af betalinger?
Forslag af (26.5k points)
opdateret af
Det er jeg helt med på. Det er også derfor jeg skriver at jeg gerne vil have muligheden for at kunne vælge alle valuta.

Kunderne er mine kunder - dem vi laver regnskabsløsninger for.
Hej Alexander :)

Som Erik skriver, så er ikke muligt at danne en fælles fil til alle valutabetalinger. Jeg er enig i, at det bliver noget rod, hvis man har forskellige bankkonti. Der kan man dog være lidt hård at sige, at det er brugerens eget ansvar at få dannet filen korrekt, hvis det var muligt at kombinere valuta i samme fil.

Jeg kan godt se det ville være nemt, hvis man kunne gøre dette.

Efter min bedste overbevisning, så skyldes det, at banken kræver forskellige filer per valuta for at deres system kan håndtere det.
Ikke desto mindre, så vil jeg da meget gerne høre, hvis du har viden omkring, hvordan bankerne kan håndtere samme fil med forskellige valuta, så kan jeg prøve at undersøge det nærmere.

Ellers vil jeg lige tilføje, at vi lige nu arbejder på at kunne synlig gøre, hvilke valuta man har betalinger liggende klar i. Jeg ved ikke om det er brugbar viden for jer, men så har i den da med :)

Mange tak for dit forslag. Jeg vil indtil videre sætte det som implementeres ikke.

Hilsen Jesper Mieritz