Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tvungen periodisering paa fakturering

0
Jeg kunne godt teanke mig at foreslaa, at man til tilvaelge automatisk periodisering paa varenumre eller bare generelt ved al fakturering.
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej og tak for du ville bruge tid på at komme med ideer til vores program :)

Jeg kan godt se dit behov, hvis du har en eller flere vare, som altid skal periodiseres. Det er dog ikke noget jeg har hørt om før, og jeg må derfor antage, at det en lidt speciel forespørgsel. Det skal der selvfølgelig også være plads til, men vi får så mange gode forslag, at vi desværre ikke kan nå at implementere dem alle. Derfor må vi afvise forslag, som ikke skaber værdi for en større mængde af kunder.

Det betyder, at jeg til at starte med vil afvise dit forslag, men jeg smider det ikke bare i skraldespanden. Vi har et sted, hvor vi samler alle de forslag, som vi ikke vil kigge på her og nu, men som egentligt er gode forslag, ligesom dit.

Hvis vi så fremtiden oplever større efterspørgsel efter dette, eller hvis dit forslag kan kombineres med andre tiltag, så vil vi genoverveje sagen.

En lille bonus er dog, at vi er i gang med at kigge på muligheden for synliggøre om der er periodisering på posteringer eller faktura allerede ude i oversigten. Det er ikke en automatisering af din arbejdsgang, men det kan måske være til at give et bedre overblik over, hvilke faktura du har sat periodisering på.

 

Endnu engang tak. Jeg lægger dit forslag over i vores idebank :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)