Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Afdeling på i SmarInbox

+7
Halløj.

Smart Inbox BLIVER smart når der bliver mulighed for at vælge afdeling - til dem der bruger afdelings regnskab.

Ligedes savner jeg mulighed for at splitte en faktura i flere bogførings linjer

Håber I vil tage det op - det vil gøre en stor forskel på hurtigere bogføring.

Susanne
i Forslag » Andet af (240 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Susanne :)

Afdelinger i SmartInbox er noget, som er vi lige nu overvejer. Det er en funktion som er mere efterspurgt end vi først havde antaget. Ikke desto mindre, så må vi jo erkende, at det er noget i kunder ønsker og derfor har vi den også på listen af forbedringer for smartinbox.

Vi har lige nu i hvert fald 10 punkter som efter planen kommer før afdelinger. Det kan dog ændres, men som udgangspunkt, så bliver de 10 punkter løst først.

Jeg dog presse på for, at afdelinger, og projekt for den sags skyld, bliver de næste punkterne på listen.

Du skal have tak for din feedback på vores nye modul. Det er rigtig vigtig for os, at vi ved, hvordan modulet virker bedst muligt hos jer :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Har ventet på denne funktion i årevis. Hvad er status?

Hej og tak for dit spørgsmål.

Vi nærmer os stille og roligt en løsning på udfordringen. Hvis jeg skal give et skarpt og ambisøst bud, så kan vi være heldige, at løsningen er klar i starten af 2. kvartal. 

Vi er i gang med at udvikle på koden og lave nogle optimeringer på designet i Smart Inbox. Når det hele er på plads, så er vi klar med en større opdatering på Smart Inbox smiley

Hilsen Jesper Mieritz

Helt enig. Det giver SmartInbox ikke mening før at disse to elementer kommer på. Det er ikke særlig SmartInbox-agtigt at skulle klikke sig ind på hver enkelt postering i kassekladden for at sætte afdeling på, efter man har udfyldt alt andet i SmartInbox
Forslag af (180 points)
Hej Susanne,

Vi har planer om at udbygge i den retning i løbet af 2018 og være klar med en implementering i 2019, hvis alt går efter planen. Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)