Hej og tak for forslaget :)
Ideen i, at medtage det billede som er i selve mailen er i og for sig rigtig god.
Jeg tænker bare der kan være nogle tekniske udfordringer med dette.
Den første del er, hvordan den skal læse mailen i forhold til når billedet er i selve mailen. Her kunne jeg forestille mig, at der er en udfordring. Den del vil jeg dog ikke gøre mig klog på. Derfor vil jeg vende den med vores teknikere og høre, hvad mulighederne er for dette.
En anden udfordring jeg ser er, at rigtig mange har et billede i fx deres signatur. Det kan være en lille firmalogo eller lignende. Her skal der så kunne skelnes mellem, hvad er et en logo og hvad er en faktura. Der kan jeg godt forestille, at vores system vil have svært, hvis det ikke er umuligt at skelne mellem, hvad der er hvad, og den derfor vil smide to, eller flere billeder ind, hvilket vil give et dårligt overblik i e-conomic fordi den tager for mange ubrugelige billeder med ind.
Jeg vil dog gerne tage dit forslag med videre og undersøge om det er noget vi kan klare. Det giver nemlig rigtig god mening. Jeg kunne bare godt forestille mig, at det bliver svært rent teknisk at lave.
Jeg kommer med en opdatering her, når vi har vendt den internt :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz