Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




konvertere til leverandørbestilling

0
Ønsker at man skal kunne sortere i sine leverandører alfabetisk når man skal vælge ved konverteringen til en bestilling. Lige nu står alle leverandører (omkostninger + vareleverandører) i mellem hinanden.

Også godt hvis man kunne sortere omkostnings leverandørene fra, så de ikke kom med på "oversigten"
i Forslag » Lagerstyring af (120 points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg kan sagtens se, hvad du mener. Den boks, der kommer frem når overfører til bestilling, er heller ikke god nok.

Det er sådan at e-conomic for nogle år siden overgik til helt nyt design. Der er dog enkelte steder i programmet det gamle layout hænger ved, og her er konvertering til leverandørbestilling en af dem.

Derfor vil jeg prøve at tage emnet op med vores designere og presse lidt på, at vi får opdateret denne proces.

I og med vi får opdateret dette layout, så vil sorteringsmuligheder blive anderledes og jeg vil tilføje din ide med, at kunne sortere alfabetisk.

Vi har et forslag lignende dette. For overblikkets skyld vil jeg derfor henvise til det andet indlæg, som kan ses her.

Det er et gammelt indlæg, men som sagt tager jeg problemstillingen op igen, og kigger på, hvad vi kan gøre.

Jeg vil komme med en opdatering på det andet indlæg efter jeg har snakket med vores designere :)

 

Mange tak for dit forslag. Jeg vil arbejde videre med sagen :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)