Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sende fakturaer via egen mail adresse.

0
Det irriterer mig grænseløst når jeg skal sende en faktura til en kunde, at de bliver afsendt fra @e-conomic.com

Findes der virkelig ikke en løsning på det problem? Ved det er muligt i andre bogførings programmer.

Er der evt. en app som kan gøre det for en, en hvor der ikke er 1000 andre smarte ting i som jeg aldrig ville få brugt. Og hvor jeg ikke skal tegne endnu et abonnement.

Ser frem til at hører fra jer.
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Rasmus :)

 

Der er to løsninger du kan bruge for at sende fra en anden mail.

Den første er helt gratis og fungerer via vores app.

Den anden er en af vores partnere som har udviklet en løsning til denne problemstilling.

1)

Via vores app bliver fakturaen sendt ud fra den mail som er valgt som 'hovedmail' på din telefon.

Det kræver dog at du sender dem via appen, hvilket kan give lidt ekstra arbejde, hvis du normalt sender fra computeren. Det skal dog siges, at du kan oprette alle faktura på din computer som normalt. På denne måde vil de automatisk ryge ind i appen, så alt du skal gøre er at trykke send. Det er den eneste løsning du har uden skulle have fat i en partner.

2)

Vores partner ant text har udviklet en løsning, hvor du kan sende direkte fra din computer som normalt og her vil det så ligne, at det kommer fra din egen mail. Hvis du vil høre mere omkring, så synes jeg du skal kontakte ant text og tage en snak med dem. De kender deres produkt bedst selv og derfor kan du helt sikkert få det bedste svar der.

 

Jeg håber en af de to løsninger kan hjælpe dig, så finder frem til det resultat du ønsker :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)

Hej Rasmus,

Du er velkommen til at kontakte os for at se vores løsning Ant Text.

Vi har hjulpet rigtig mange e-conomic kunder med lige netop denne problemstilling.

Vi har kun 2 krav for at løsningen virker:

  1. Du anvender en Windows PC
  2. Du anvender Microsoft Outlook som mail (gmail kan indsættes i Outlook og virke)
Er du nysgerrig for at prøve det lidt af på egen hånd kan du gå ind på e-conomic app
Har du spørgsmål eller udfordringer så kontakt os:
Telefon: 2113 0603
E-mail:  support@anttext.com
 
Venligste hilsner
Antonio
 

Venligste hilsner Insight Office Antonio "Outlook and Templateman" Bibovski +45 2113 0603
Spørgsmål af (1.0k points)