Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføring - step by sep

0

Hej alle
Jeg sidder og prøver at finde ud af hvordan dette virker i praksis. Jeg har læst mig igennem meget om bogføring, men kan ikke få det til at virke i praksis.

Det jeg gerne vil vide er:

Når jeg tager billeder for en kunde, hvordan skrives denne værdi ind i regnskabet?

Når jeg så skriver fakturaen og sælger, skal værdien så flyttes fra aktiver til indtægt?

Og når der så indbetales, hvad gør man så?

Jeg skal virkelig have det step by step


De jeg egentlig prøver at finde ud af er hvordan værdierne skal flyttes rundt til de forskellige konti. Og hvordan jeg så skaber overskud heraf

lukket
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (240 points)
opdateret af

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Lasse,
jeg afholder et kursus i, hvordan man bogfører og bruger de forskellige funktioner i e-conomic.
Næste kursus er lørdag d. 25. februar 2012.

Her vil du kunne få svar på alle dine spørgsmål og mere til.

Du er også velkommet til at komme ind og få 15 minutters gratis introduktion til e-conomic.

Du kan læse mere på vores hjemmeside.

http://www.lysehoej.dk/e-conomic-bogf%c3%b8ringskurser--Lysehoej

Med venlig hilsen
Preben Møller
Revisor Cand  Merc Aud
Bogføringshjælp af (690 points)
valgt som bedste svar af
Hej Lasse

Der er mange ting du skal være opmærksom på ved bogføring. Derfor skal du gøre op med dig selv om du vil bruge din tid på dette og lære dette fag fra bunden eller om du vil lade andre gøre det for dig.

Er du afklaret med at du selv vil gøre det og har tiden til det, så er det vigtigt at du får sat dit e-conomic korrekt op, så du automatisk får bogført på de konti du ønsker. Det er også vigtigt, som der bliver skrevet, at du forstår bogføringen, men keep it simple. Du behøver ikke at kende alle reglerne. Husk at bogføring og regnskab er et fagområde ligesom dit eget.

Mht. at fakturere, så er det ikke så meget et spørgsmål om at bogføre men mere at du ved hvordan du fakturerer i E-conomic, som er utroligt brugervenligt, og at det er sat korrekt op, så din omsætning bliver bogført korrekt.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at komme godt igang og kan også finde nogen der kan hjælpe dig med at bogføre hvis du ønsker hjælp dertil.

De bedste hilsner
Patricia
patricia@rezults.dk
Bogføringshjælp af (4.2k points)
opdateret af