Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektnr. synlig på kassekladde

0
Jeg har 2 ting jeg godt kunne ønske mig.

Nå jeg har tastet projektnummer ind på købsfaktura, ville det være rart at kunne se det på kassekladden, så man ikke behøver at åbne bilaget for at se om man har husket det.

Når mine kunder danner deres fakturaer, glemmer de ofte at få indtastet projektnummeret. Da der ikke er andre løsninger end at,. jeg så må danne kreditnotaer og nye fakturaer for at få dem ind over projektet, kunne jeg godt ønske mig, at man blev stoppet i faktureringen når man ikke havde påført et projektnummer.

Med venlig hilsen

Tove
i Forslag » Projektstyring af (230 points)
status opdateret

1 Svar

Hej Tove 

 

Tak for indlægget. 

 

I forhold til dit første ønske, så giver det god mening af få udbygget kassekladden, så den også viser projektnummer. Det er dog noget vi har haft vendt internt, tidligere og der blev truffet beslutning om, at gemme dette forslag til senere. 

 

På nuværende, er det ikke plads i kolonne overskriften til et felt mere og det betyder, at vi så skal udvikle kassekladden på en sådan måde, at det bliver muligt for den enkelte e-conomic kunde at "skræddersy" deres kolonne overskrifter efter deres ønsker og det vurdere vi bliver for gennemgribende. 

 

Der er en alternativ løsning, som er at eksportere den enkelte kassekladde til excel og så kan du i kolonnen projektnummer hurtigt identificere de få linjer, hvor kunden har glemt et nummer. Selvom det ikke er præcis det du ønsker, kan det fungere for dig? 

 

I forhold til at få systemet til at blokere for udsendelse af fakturaer, som ikke har påført et projektnummer giver god mening i forhold til de virksomheder, som overvejende kun kører projekter men det hænder at virksomheder har behov for at fakturaer en gadekunde, særaftale eller lign. uden behov for at påføre projektnummer og der tænker jeg, at det ikke giver så meget mening? eller kan du beskrive et scenarie eller en virksomhed som udelukkende kun skal fakturaer for projekter? 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret