Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Cc og Bcc felter tomme

+1

Ved fakturering når jeg frem til følgende:

Her mangler jeg MEGET tit muligheden for at hente flere modtagere. Mit forslag er at der indsættes en pull-down menu med samtlige e-mail kontakter i det valgte firma. Det samme kunne laves for Bcc. Jeg ved godt at man fast kan vælge personer til at dukke op her, men jeg har meget tit brug for hurtigt at til og fra vælge personer, ved forskellige projekter.

Er det en genvejs tast?

M.v.h.

Kim Boll

 

Dette er hovedindlæg for dette lignende indlæg:

21858

i Forslag » Andet af (300 points)

2 Svar

Hej Kim og tak for dit input :)

 

Jeg er helt med på, hvilken funktion du er ude efter, og jeg ved vi er i gang med at kigge på hele logikken i vores mailopsætning.

Derfor tænker jeg at det giver rigtig god mening, at tage din ide med videre i forhold til den udvikling vi kigger på der.

 

Jeg vil samtidigt høre om du kan komme med et eksempel på, hvornår dette giver rigtig god mening? Så kan jeg tage det med videre til vores interne møde og bruge det som argument. Jeg tænker det kunne være super, hvis jeg komme med en argument direkte fra dig, som ønsker funktionen.

 

Men som sagt, så vil jeg meget gerne tage dit forslag med videre og se om vi kan tænke det i det nye flow omkring mails vi er ved at kigge på.

 

Jeg håber du er frisk på at komme med eksemplet.

Rigtig god dag  smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Kim :)

 

Vi har nu fået vendt dit forslag og vi er kommet frem til, at det giver rigtig god mening.

Det er sådan, at dit forslag passer ind i en større plan vi har herinde, hvor vi lave forholdsvis store ændringer på hele mail området. I stedet for at lave små lappeløsninger har vi valgt at samle alle de forslag vi har på området og få en lavet en god løsning af en omgang.

Det vil betyde for dig, at dit forslag bliver skubbet lidt ud i fremtiden, men det er noget vi vil kigge på. Som sagen er lige nu vil jeg sætte dit forslag som implementeres ikke, men det skyldes ikke vi har afvist dit forslag, men altså, at vi gemmer den til den ændring, der bliver ret omfattende.

Jeg håber du kan følge ideen i, at vi laver en helhjertet løsning af en omgang, selv om det vil tage lidt længere tid.

 

Mange tak for dit forslag. Kom endelig med flere indlæg, hvis du skulle have flere gode ideer :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)