Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Beskeder & notesblok i aftalen

+2
Hej,

Som administrator kunne jeg virkelig tænke mig 2 funktioner :-) :

1. En slags dialogboks mellem kunden og mig inde på kundens aftale, hvor kundens nye kommentar kan vises som notifikation (f.eks. udråbstegn i virksomhedsoversigten evt. med tilvalg som automatisk mail til mig med notifikationen). F. eks. kan kunden informere om : "bilag er scannet og klar til bogføring"; "vær opmærksom på xxx", eller noget helt 3.   

Det ville være mere tidsbesparende og brugervenligt, i stedet for at kunden skulle ringe eller skrive en mail om det (hvis de husker at gøre det). :)

2. En note-felt på kundeaftale, som udelukkende administrator kan se og skrive i. Det kunne være rart at skrive kommentar på en enkel aftale, som en slags reminder, hvis der skulle mangle noget. F.eks. "følg op på, om faktura xxx er betalt" mm.

EDIT : Kan se, at der er mulighed for at lave en note, men den er gemt godt væk => under Indstillinger => mine Indstillinger => Noter => Opfølgningsliste :o). Er det noget man kan flytte til f.eks Regnskab-fanen?

På forhånd tak og god påske!

Hilsen

Katja Alieva
i Forslag » Andet af (490 points)
opdateret af

2 Svar

Hej Katja :)

 

Jeg vil give dig ret i, at brugen af noter i vores program kunne være meget bedre :)

Du kan dog godt skrive noter ind andre steder, hvor de ikke er gemt ligeså godt væk. Der vil jeg anbefale dig, at hoppe herind, og læse mere omkring brugen af noter.

 

Jeg vil dog alligevel gå videre med dit forslag omkring en administrators mulighed for at skrive noter til sig selv inde på de forskellige kunders aftale, da jeg godt kan se behovet for denne funktion.

Det betyder altså, at jeg vil tage dit forslag med videre på vores næste interne møde :)

 

Mange tak for dit forslag og rigtig god dag :)

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Katja :)

 

Jeg skriver bare lige for at give dig en opdatering. Dit forslag er blevet en del af en større sag omkring noter og interaktion mellem kunder og administratorer.

Vi leger lidt med tanken om, at der skal laves et helt nyt setup, hvor det bliver meget nemmere og bedre at kunne kommunikere direkte inde i e-conomic. Som sagt er det dog en ret stor sag, og det betyder også, at det ligger noget ude i fremtiden.

Vi vil hellere bruge lidt ekstra tid på at se på mulighederne og så lave den bedste løsning første gang i stedet for at lave en masse halve løsninger.

Det betyder som sagt, at dit forslag er med i vores betragtninger til dette, men at der godt kan gå lidt inden vi har noget konkret at præsentere.

Jeg skal nok vende tilbage, når vi ved mere omkring, hvordan det hele lander :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Fantastisk!
Mange tak )
Hej Katja.

Som jeg skrev tilbage i august, så er dette en større sag omkring hele vores notesystem.
Jeg lovede at vende tilbage når jeg vidste mere.

Det gør jeg nu, men nok ikke i den retning du har ønsket.
Det er sådan at hele sagen omkring noter har været diskuteret og der er stadig enighed omkring, at dette ville give mening. Jeg må også bare konstatere, at prioriteringen af dette ikke er høj på nuværende tidspunkt og det derfor ikke er tænkt ind i vores planer at kigge på dette i den nærmeste fremtid.
Jeg vil derfor ikke mene, at statussen 'overvejes' giver et reelt billede af, hvad vores nuværende vurdering af denne er.

Jeg vil sætte forslaget som implementeres ikke, da der ikke er lagt en plan for dette og jeg derfor ikke med sikkerhed kan sige om vi vil udbygge noterne og slet ikke hvornår, hvis vi vender tilbage til det.

Du skal dog have tak for at komme med dit forslag. Det er stadig et rigtig godt forslag. Det bliver bare ikke i denne omgang.